• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (Ivfaren) skrev 2024-11-16 06:52:45 följande:
    G R A V I D 1 - 2!!! 

Kunde inte hålla mig till bim den 18e och inte heller till testdagen den 23e. Tog ett digitalt idag som visar gravid!! 🥹😭♥️♥️♥️.

Hopps hopps hopps nu det ska stanna kvar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
    Stort stort grattis!! 
  • Pandan14
    Anonym (Ivfaren) skrev 2024-11-16 08:55:23 följande:
    Tusen tack 🙏🏻♥️ Nu är det bara 8 veckors väntan för att komma igenom 1a trimestern för att sen pusta ut 😮?💨😅😍
    Har du kollat vilken vecka du är i enligt nån gravid app? Jag är i vecka 5 så för mig är de 7 veckor kvar 🥲🥲
  • Pandan14

Ni som plussat hittils, glöm inte att de finns en fb grupp för oss (ni andra får såklar oxå vara med) ☺️ 

JULI BF 2025 på Facebook 

• Pandan14
    xxmica skrev 2024-11-16 13:36:42 följande:

Hej!

jag ska få min mens på tisdag 19/11 och tog ett clearblue digitalt ultratest imorse som var negativt. 

tror ni det är kört för oss denna gång eller ska jag fortfarande testa mig på tisdag?

Ingenting är kört förens mensen kommer ❤️
  • Pandan14
    Anonym (Ivfaren) skrev 2024-11-16 12:52:13 följande:
    Ska vara vecka 3+6 idag, så vecka 4 om man räknar på andra sättet 😁. Man vill ju bara blunda och spola fram tiden ett par veckor nu 🙈♥️
    Jaa nu vill man ju bara att tiden ska gå fort fort fort 🤯
  • Pandan14
    Nanathalie skrev 2024-11-17 16:57:08 följande:

Idag åkte min temp upp och jag har mått rätt illa några dagar men det blev mer nu under kvällen så tog ett test som var negativt. Vi får hoppas det blir positivt i dagarna. Trist att må dåligt inför mens, mår hellre kasst inför en graviditet..

Tycker att detta diagrammet ser super lovande ut 😍 bifogar hur mitt såg ut när jag plussade 
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-21 07:10:12 följande:

Äl+9 idag. Nu är det nedräkning 😄 
    Kolla min temp! sjukt jämn den här månaden. 
    Har galet ont i brösten nu och de ryms typ inte i bhn längre 😅 men vi får se, vågar inte hoppas. 

Åh va härligt o se 😍 när ska du testa? hoppas hoppas att det är positivt 😍
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-21 11:21:24 följande:
    VARJE DAG nu fram till mens tänkte jag 😂😂 for science och för att jag är knäpp hahah 
    Det är vi alla här inne 😂 plussade första gången 7/11 och tog mitt senaste test igår 😳 så ja vi är alla maniska, galna och knäppa här inne 😂
  • Pandan14
    mothertotwo skrev 2024-11-21 15:05:27 följande:

Vi alla är maniska med testandet hahaha. Vet inte varför jag ens testade nu på eftermiddagen när det var lika negativt i morse som nu. Man kan inget annat än hoppas på att det ska växa något därinne. För visst ser ni inte dem skuggorna som jag ser? haha 😂 
    Jag ser absolut ett streck!!😍😍
  • Pandan14
    sifr90 skrev 2024-11-22 14:05:18 följande:

Halloj allihopa! Nu hörni är jag ny i tråden och har BIM imorgon, har testat med RFSUs testa ofta i några dagar och det har fått resultaten spökstreck som aldrig blivit starkare än knappt noterbara.

Idag köpte jag RFSUs testa tidigt och fick precis (dvs inte taget på morgon urin) det här resultatet (se bild) Är det positivt? Fick sent missfall i slutet av augusti och är så nojjig så jag vet inte alls vad jag ska tro! Vad tror ni? 

Det där är solklart positivt 😍 stort stort grattis 
  • Pandan14
    Väntarpå4an skrev 2024-11-23 08:09:38 följande:

Hej.
    Ni som är duktiga på temp. Jag har tempot min första cykel denna gången. Har haft 3 dagar med blinkande smiley, äl sekret som är tydlig lika länge. Idag sänktes tempen något. Är det vanligt att tempen sänks strax innan äl? 

Min temp sjönk ganska mycket samma dag som jag fick fast gubbe på cb rosa ☺️ detta är tempkurvan när jag plussade 
  • Pandan14
    Monki19 skrev 2024-11-23 15:09:32 följande:

Ser ni vad jag ser? 🙈 Vågar inte ta ut något än, det måste bli tydligare innan jag berättar för sambon.  BIM på måndag eller tisdag, har lite molande värk i magen och ett humör😇 haha
    Ja jag kan tycka mig se ett svagt streck! tyvärr har jag hört många som fått spökstreck på just dom så hade nog vela bekräfta med ett cb digitalt innan ❤️ 
  • Pandan14

Det verkar som det trillat in en hel del pluss här de senaste, stort grattis till er 😍 vill påminna om att vi har en fb grupp juli bf 2025 där vi diskuterar/dela med oss av allt mökligt nu under graviditeterna, välkomna dit ❤️

• Pandan14
    Swn skrev 2024-11-24 09:35:31 följande:

Jag är gravid! Testade för två dagar sedan på ÄL+10 men fick neg, idag ÄL+12 blev det positivt. Vilken lycka! vi Har fått hjälp att bli gravida dom 2 senaste gångerna pga sekundär infertilitet men denna gången tog det sig på andra försöket utan hjälp. Längtar efter att berätta för mannen 🥰 BF 4/8 ❤️

Stort stort grattis 🥰🥰
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-25 08:53:42 följande:

Omg jag tror jag är gravid????? Ser ni? 
    Ja jag ser!! Stort stort grattis 😍😍
  • Pandan14
    Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-25 18:13:21 följande:

Åh herreguuuuud, tror inte det är sant, men jag är gravid 🥹😭❤️

Måtte nu detta lilla liv stanna kvar ❤️🙏🏻

Jätte jätte stort grattis ❤️ glöm inte joina vår fb grupp alla ni som plussat ❤️
Svar på tråden BIM November 2024