BIM November 2024
Jag tänkte börja tempa, vilken app rekommenderar ni? Sett att många använder NC men ogillar att det kostar😅😅🙈 finns något annat? Dock är termometern dyr att köpa in på annat håll oavsett så kanske jämnar ut sig i längden ?!
Jag tänkte börja tempa, vilken app rekommenderar ni? Sett att många använder NC men ogillar att det kostar😅😅🙈 finns något annat? Dock är termometern dyr att köpa in på annat håll oavsett så kanske jämnar ut sig i längden ?!
Jag som skrev att jag hoppades på November magi när vi gick in i den här bim-tråden.
Äl+10; Bim-3; (14/11) mina bröst är liiite ömma, haft en del flytningar efter äl. Men hade 0 förväntningar på det här!!
Detta var 4 aktiva försöket men varit utan preventivmedel sen september-23.
chock deluxe, nu funderar jag på om jag ska kunna hålla mig för att berätta för min man till ikväll.. Sen är det fortfarande tidigt, varit med om det innan men glad ändå just nu ❤️
Idag ringde jag till mödravården, det känns verkligen på riktigt då? Hahaha 😂 imorgon ska jag på provtagning och på onsdag är första inskrivningssamtalet. nu måste ja springa till apoteket o köpa vitaminer 😅 va kör ni på under grav?
Imorgon har jag min BIM, känns ändå lite nervöst trots att jag plussade redan i fredags 😂
Ni som har plussat nu, när tänker ni kontakta bm för första kontakten?
En annan fråga är också varför apparna säger olika? Har 3 olika som säger 3 olika saker fasten jag har fyllt i samma information i alla 😅
Lite knasig fråga kanske men hur ofta försöker ni mysa till det vid ÄL? Man vill ju inte missa!!
En Fråga till er som plussat, hur starka är era streck på vanliga stickor? Mina stickor är från gravidkollen och nu är jag på ÄL+13. Har absolut inga symptom förutom positiva graviditetstest och utebliven mens nu