BIM November 2024
Det stämde!!!😍
HÖR OCH HÄPNA!
Eller så känner åtminstone jag
Ni kan ju höra min övertygelse i tidigare inlägg om att mensen kom. Tog nyss ut tampongen för att jag kunde inte riktigt släppa tanken som väcktes av svarat ang. om det inte kunde vara en inplantationsblödning ist för mens. Ni vet hoppet är det sidors som lämnar en.
Den var typ helt torr! Lite brunt kladd. Ursäkta mina ocensurerade ordval. Kände mig så dum men jag slet av förpackningen på ett sånt svåravläst testa tidigt från clearblue och det är ett sträck! kom direkt, brett och fint men såklart jättesvagt! Testade alltså negativt i morse!
Vad i hela friden tänkte jag, känner mig så lurad av mig själv! Slet av plasten från ett digitalt! Jajjemän Gravid 1-2!
Är i chock!
Fattar att det såklart är väldigt känsligt och osäkert såhär tidigt men var så övertygad om att det ska bli flera försök! Fattar ingenting.
Känns som de flesta i denna tråden plussar! ger stora hopp till oss andra, hoppas hoppas 🙏🏽
MG98 hur mycket blödde du Typ? Har fått för mig att nifblödning bara är några droppar men som du skrev så tog du en tampong? föreställde mig då att de va en hel del blod 😅
Tillägg! Har slutat helt nu! Bara lite brunakriga flytningar som blir ljusare och ljusare.
Dagens test va med helt negativt, men kan inte skaka av att jag har smärta/ känningar runt bröstvårtorna, vprtgården..
båda gångerna jag har plussat har jag inte haft några symtom alls och alla andra gånger när jag haft det så har mensen kommit så blir lite nojig nu att när jag känner detta betyder de att mensen är på väg :/
Idag borde vara äl + 11 ev. 10. Hade en lite successiv tempohöjning så var lite svårt att säga mer exakt.
GRATTIS alla som har plussat!!! Jag hoppas att vi andra får sälla oss till samma skara i sinom tid 😍
Jag är på ÄL+5 idag och har absolut inga symptom. 😂
Fortsätter med molvärk och nu under morgonen har det även kommit som hugg/ ilningar som gjort väldigt ont :( undra om de kan ha med saken o göra eller om det är nått annat knas med magen.. ska ta ett test imorgon o kolla