• Pandan14

BIM November 2024

Barnlängtan2024 skrev 2024-11-03 14:03:38 följande:

Ser ni eller ser jag i syne? 
    Tycker samma som jag skrev till föregående! jag ser en antydan till streck men ta imorgon med morgon urinen! och glöm inte uppdatera oss 😍😍
  • Pandan14
    Yasen skrev 2024-11-03 14:19:46 följande:

Jag har använt mig av andra ÄL-stickor denna månad. vad är det högsta ni fått på easy@Home? 

Provar med dubbel dos rosenrot + apifoce denna månad, vet inte om jag haft ÄL. Kände smärta vid äggstockarna igår. Kan LH-peak varit igår CD17? 

jag brukar annars ha ÄL CD16-18

Av de jag kan se på bilden så tycker jag de ser ut som peaken va på CD 16-17, vilket inte går ihop med sigfrona 🧐 har sett flera på TikTok/ forumet på premom med folk som får 1. Nånting när dom har äl. kanske inte så mycket till hjälp 😅
  • Pandan14
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-03 14:26:03 följande:

Jag kunde inte hålla mig så tog ett digitalt och den visade inte gravid men kanske för svagt?? 

Försökte lägga in den nya bilden men den ville inte va med.

På den bilden tycker jag absolut att de syns!! Jag själv har aldrig fått spökstreck eller likadanes men vet många som har fått de och vi har lyft de längre upp i tråden om du vill kolla de. Men tänker har du nått mer test som inte är digitalt så ta de imorgon och på tisdag tar du ett digitalt om du får utslag igen 🥰
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-03 17:29:40 följande:

Är det någon här som fått kort mens någon gång? Har i vanliga fall lång mens, 6-7 dagar. Nu verkar mens slut efter bara 3 dagar 😅🤷?♀️ (har tagit gravtest som va negativt idag bara för att utesluta det iaf 😂) 

Nej har aldrig vart med om de 😅 blöder alltid i 5-6-7 dagar, men va de riktig mens då?
  • Pandan14
    Yasen skrev 2024-11-03 19:19:53 följande:

Jag får anta det, har fått temphöjning iaf så får anta att urinet inte var tillräckligt koncentrerad 🤔
    Vi myser var tredje dag och nu varje dag under fertila dagarna ♥️

Om det inte blir något denna månad kommer jag bara att tempa och kolla fertilt sekret. Blir för mycket med att hålla reda på allt och försöka pussla ihop alla bitar 😭

Så har vi också bestämt här hemma, det minskar lite pressen oxå ❤️ men hoppas vi plussar! När ska du börja testa?
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-03 20:20:42 följande:

Jaa 🙏🏼♥️ så bra! 

Alltså helt rätt, jag tror det är bra i början för att få koll på kroppen, men när man kan sin kropp och har en regelbunden mens är det ju inte så nödvändigt med äl-tester. Kommer inte heller köra med ÄL-tester nästa månad om det inte tar sig. Har tyvärr dåligt med fertilt sekret som andra verkar ha de.. märker främst vid mys att jag är fertil. Men väldigt regelbunden mens + tydlig ÄL-smärta, så inte svårt att pricka ÄL, förutsatt att mannen inte är bortrest 🙃😂

Men vet du om äl smärtan kommer innan eller efter själva ägglossningen? Har funderat på det denna månaden 😳 då jag med har väldigt tydlig äl smärta, men om den kommer innan eller efter ägget har släppt vet jag inte hur jag ska veta 
  • Pandan14
    Yasen skrev 2024-11-03 20:28:03 följande:

Jag ska FÖRSÖKA att inte testa tills BIM denna månad faktist, då kan jag vara tvärsäker på att svaret är tillförlitlig istället för att gissa eller tveka 🥲 med stor vikt på försöka ???????? dudå? 

Siripiri skrev 2024-11-03 20:20:42 följande:

Jaa 🙏🏼♥️ så bra! 

Alltså helt rätt, jag tror det är bra i början för att få koll på kroppen, men när man kan sin kropp och har en regelbunden mens är det ju inte så nödvändigt med äl-tester. Kommer inte heller köra med ÄL-tester nästa månad om det inte tar sig. Har tyvärr dåligt med fertilt sekret som andra verkar ha de.. märker främst vid mys att jag är fertil. Men väldigt regelbunden mens + tydlig ÄL-smärta, så inte svårt att pricka ÄL, förutsatt att mannen inte är bortrest 🙃😂

Ja precis nu kan jag min kropp, blir mindre stress sådär ❤️

Jag tänkte jag skulle låta bli att testa fram tills iaf äl +10 vilket för mig är på fredag, men så blev de ju inte.. tog ett test idag 🤦🏽?♀️ negativt såklart liksom vad hade jag väntat mig.. men de kliar så i fingrarna
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-04 06:28:27 följande:
    alltså jag kan inte lyssna på radio och skriva samtidigt 😂
    godmorgon allihopa! 

Jag vaknade inatt vid 03 och hade sån sjuuuk mensvärkskänsla, fick lägga mig i fosterställning pga smärtan. Är 4 dagar DPO även om FF säger 3, detta hände i augusti med vad jag skrev ner. Då blev jag inte gravid då, men 4 dagar sen.
    Någon som upplevt liknande? 
    Haha inte lätt 😂 godmorgon 😂 ne inte redigt så som du beskriver men har idag nu på morgonen som strålande smärta typ, väldigt obehagligt och det gör ont. när jag va gravid med sonen kom de ungefär så som du beskriver men de va ganska långt in i graviditeten.. då förklarade bm de som att ligamenten växer och att det därför kan göra SÅ ont 
Svar på tråden BIM November 2024