• Pandan14

BIM November 2024

Kollade länken om hur mycket hcg man har beroende på vilken dag ägget fäste och om det är så att ägget fäste 7 dpo så ska jag ha 20 hcg idag och då är de inte konstigt om stickan inte gav utslag däremot om de inte ger utslag på söndag (ska då ha 40 hcg) då blir jag orolig 😦 

• Pandan14
    MG98 skrev 2024-11-08 06:25:03 följande:

Tempen har gått upp igen för min del så det känns i alla fall hoppfullt igen! Grattis alla +are, håller tummarna för oss! Är själv nu på 4+0, ni? När tänker ni kontakta bm för inskrivning? 

Om de stämmer så är jag i 3+2 jag hade nog tänkt o vänta till iaf vecka 6 eller nått liknande fick mf i vecka 5 i september och vill inte behlva gå igenom samma och ringa o informera om de 
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 07:13:49 följande:

Någon mer än jag som ser ett svagt litet streck här? 😍😍
    Jaa!! Jag ser de 😍 ooo håller tummarna att de stegrar nu 
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-11-08 07:24:00 följande:

Är det deras vanliga stickor du har de på 25mlU/ml? 

jag tog ju ett av deras tidiga igår på 10, (tydligt streck) idag tog jag en sticka och där är ett streck om än svagt!! jag är på bim+1 idag. När hade du bim? 

Aaa det är samma stickor som jag har hemma, såg ett svagt streck efter typ 1,5 h igår men hann inte vänta så länge idag på morgonen 😂 jag har bim 12/11 
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 07:37:37 följande:
    h4llon1 skrev 2024-11-08 07:31:40 följande:
    Jag tycker mig se en liten linje! 😍

Åhhhh 😍 hoppas att det utvecklar sig till ett ordentligt plus! Testet mäter 10 mlU, när hade ni vågat ta ett digitalt? 🤭
    Med veckor? Då hade jag nog väntat 2-3 dagar, men ultra Tidigt hade jag tagit imorgon redan 😍 allt beror ju på hur mycket hcg testen mäter 
  • Pandan14
    Anonym (LängtarEfterTredje) skrev 2024-11-08 07:46:27 följande:

Idag kom mensen! 

Min cykel varierar lite och är väldigt kort, idag är CD 24, så tråkigt med mens ofta samtidigt kommer väl nästa chans lite snabbare antar jag. Drömmer

I december har jag BIM två gånger, vi får väl se när det lilla ägget vill ta sig. 🥰

Vad tråkigt att höra :( oj, två gånger?? Hur lång cykel är de då?
  • Pandan14

Till er som plussat

har ni fortfarande molvärk? Jag har de lite då o då och blir livrädd varje gång de kommer.. de va så de började innan blödningen kom 😭 är så rädd att de ska hända igen 

• Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 08:20:44 följande:
    Jaaa exakt! Kanske värt att ta en sticka med 25 mlU imorgon och ett digitalt på söndag kanske om stickan visar positivt! Tror de mäter samma 25 mlU
    Absolut! dock är de så skumt nu för jag visar positivt på cb med veckor (igår) och både igår och idag är de negativt på stickorna 
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 08:29:04 följande:
    Jag har väl inte plussat ordentligt ännu men i mina tidigare graviditeter har jag haft molvärk lite från och till ❤️ aldrig fått missfall
    Okej, skönt att höra att det inte bara är negativt med den känslan 🥰
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 08:29:27 följande:
    Något fel på stickorna kanske? 😅
    Hoppas de 😅 ska testa imon och på söndag med så får vi se.. blir inte klok på detta, blir Så rädd att det är nått som inte stämmer eller att de va falskt positiva svar jag fått :( 
Svar på tråden BIM November 2024