• Pandan14

BIM November 2024

va o köpte ett RFSU 25 hcg och det blev mycket starkare än jag fått på något av graviditetskollen så måste vart något fel på den batchen, är så jävla lycklig nu 😭😭🥹

• Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-09 13:01:15 följande:
    Grattis 😍🥳 skönt att få ett tydligt svar! 
    Verkligen! har vart rejält orolig att de är ett mf på gång 🥲
  • Pandan14
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-09 14:42:24 följande:

Grattis till alla nya plus i tråden och kämpa på ni som inte fått det än❤️

Någon mer som plussat som verkligen känner av 0 symptom nu? Känns som att jag kände av massor olika men nu är det liksom helt som vanligt, möjligtvis lite ?stickningar? i tjejmagen.. 

Båda de tidigare två graviditeter jag haft så har jag haft 0 symtom, verkligen ingenting, så det är fullt möjligt ❤️
  • Pandan14

Varför har jag fått en streckad linje neråt?? borde inte tempen hålla sig uppe nu när jag är gravid?
  • Pandan14
    Emzor1 skrev 2024-11-09 21:30:56 följande:
    Ah förstår! skönt att det ändå håller sig lindrigt än så länge tänker jag, hoppas det håller sig så!🥰

Jag är i v.6, 5+2 ☺️ Hade en tuff första vecka utifrån snusabstinens, slängde allt när jag plussade och det har varit mycket tuffare denna graviditeten än förra, men nu känns det äntligen bra!
    Snusar också.. har så jävla svårt att sluta, några tips? Vill verkligen inte snusa under graviditeten så behöver alla tips jag kan få för att försöka lyckas denna gången 
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-10 06:53:35 följande:
    Snusar oxå. Jag har trappat ner styrkan på snuset så nu är jag nere på 1,5mg per prilla. ZYN spearmint är den lägsta jag hittat. Den är dessutom kruttorr och smakar noll tills den blir fuktig. Galet trist snus 😂 
    När de dosorna är slut går jag över på nikotinfritt. 
    Jag har tänkt att jag ska snusa upp de jag har hemma och sen inte köpa något mer, har provat massa som e nikotinfria men dom är bara äckliga tycker jag 😅 då är de nog bättre o sluta helt, har grovy grape som är 2/6 i styrka så känns ändå ?okej? just nu 
  • Pandan14
    Väntarpå4an skrev 2024-11-10 07:09:05 följande:

Tyvärr så var det ett MF 💔 så jag hoppar väl in i träden här. Hittar inte listan vill någon lägga till mig? 

Väntarpåfyran BIM 25/11 
    Beklagar 💔
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-10 07:31:15 följande:

Idag plussade jag även digitalt Gravid 1-2 veckor ❤️❤️❤️ lyckan är så stor

Stort stort grattis 🤩🤩
  • Pandan14
    studerade skrev 2024-11-10 10:55:58 följande:
    ❤️❤️❤️svagt + idag med testa tidigt ❤️❤️❤️❤️ jag har svårt att tro och ta in de ❤️❤️❤️❤️

har känt mig ?gravid? i livmodern typ lindrig mensvärk men inte riktigt och superömma bröstvårtor. vi har försökt länge och de är så fantastiskt ❤️ pappan fick bästa presenten i morse❤️  

grattis alla ni andra och håller tummarna för er som väntar ☺️
    Stort stort grattis 🤩
  • Pandan14
    Anonym (Ägglossning?) skrev 2024-11-10 12:08:12 följande:
    Ingen som vet? 🥹
    Jag har tyvärr inget svar på din fråga med lägger in en bild på hur min kurva såg ut, detta är första månaden jag testar att tempa 
Svar på tråden BIM November 2024