TrueResolution skrev 2024-11-13 23:31:46 följande:
Ni som plussat, hur timeade ni in ägglossningen?
Börjar få lite depp här att man missade alla dagar innan ägglossningen med stor chans till bebis. Förra veckan när testen visade positivt och skrek kör var det såå bra planerat och verkligen "yes!! Nu har vi toppenbra odds, äntligen medvind!" Allting gick enligt plan & beräkningar,
Sen sa kroppen bara "luring!" Och ägglossar en vecka senare, upptäcker det av en slump samma dag. Vi myser samma dag såklart men ingenting mer. Vet ju att det bara krävs en liten rackarns simmare men när man försökt länge känns det som låga odds... Har liksom blivit noll bebis av större chanser, så att det nu ska ta sg på så låga chanser.. suck vilken nojja detta med bebisverkstad är 😮?💨
Jag har plussat, jag utgår alltid ifrån flytningarna och livmoderns placering, ibland också äl test men mest flytningarna och jag har lärt känna min tapp och mina flyktingar kring äl, jag räknar med att simmarna lever i Max 3 dagar. denna gången fick vi till de 5 dagar 2 dag och själva äl dagen. Förstår att man tappar hoppet när man gör allting rätt, gjorde de med vi försökte i ca 10-12 månader innan vi fick pluss. skillnaden jag gjorde denna gången va att äta folsyra men vet inte om de har någon egentlig påverkan 🤷🏽?♀️