BIM November 2024
Min cykel i genomsnitt är 25 dagar. varierar mellan 24-27 dagar.
Så BIM kommer vara bland de första dagarna i december och sedan igen bland de sista dagarna. Hoppas ju på ingen mens alls dock. Haha 😊
Min cykel i genomsnitt är 25 dagar. varierar mellan 24-27 dagar.
Så BIM kommer vara bland de första dagarna i december och sedan igen bland de sista dagarna. Hoppas ju på ingen mens alls dock. Haha 😊
Men alltså!! Plussen haglar ju här inne. November kanske är månaden då det händer 😀 STORT GRATTIS! Till er som är stressade över att testerna inte blir starkare eller liknande - boka upp hcg-test. Man kan ta dem överallt i landet via typ Werlabs. Kostar typ 299:-. Så slipper ni noja! När ni fått Plus ska ni ju äntligen njuta inte behöva stressa upp er även om det är lättare sagt än gjort att behålla lugnet ❤️ kram från mig
Hej och välkommen!!
spännande dagar nu framåt 😍 hur många barn har du?
jag befinner mig nästan i exakt samma skede. Jag är på ÄL+9 och testade med ett early-test och fick ett svagt men synligt plus. Har väl egentligen nästan inga symptom, förutom en pirrande känsla i brösten (typ som när man ammar). I vanliga fall har jag vid det här laget massvis med PMS-symptom, så känns som att uteblivna sådana också kan vara ett graviditetstecken?
jag ska testa med ett digitalt test i helgen 😃 hoppas vi plussar!
Hej,
Har inte läst ikapp än. Var med i oktober och plussade. Super lyckliga tills idag. Idag vaknade jag med en blödning som hållt i sig hela dagen ungefär som en mens skulle jag säga 💔 fick mf i Juli men blödde mer då.
Har ringt till gyn, bm, 1177 det är lönlöst ingen tar emot en i denna veckan 6 (5+3). Det är bara att vänta som gäller. Är det någon som har samma erfarenheter?
Är det ett missfall så hoppar jag in i denna månadens tråd också tyvärr 😭💔
Ny bim då är i slutet av november (ca 24/11) om kroppen hämtar sig som om det vore en mens.
alltså är så glad, tog ett vanligt 25 mlU test (gravidkollens) som visade ett ungefär lika svagt teststreck som på det tidiga testet igår! Så om detta inte visar sig vara spökstreck så innebär det att jag plussade på ÄL+9 😍
Tack!!
hmmm.. vad knäppt. Kanske är nåt lurt med den batchen då. Mitt graviditetskollentest var typ motsvarande gårdagens tidiga test, men mörknade jättemycket sen. När jag gick in efter typ en kvart såg det ut såhär, ÄL + 10. Har inte gjort något digitalt än, det får bli imorgon 🥹