• Pandan14

BIM November 2024

Anonym (En till) skrev 2024-11-14 17:16:07 följande:
    Jag håller med men vågar inte gå med i BF juli gruppen på fb om jag skulle råka känna nån där 😂
    Sant men å andra sidan är väll den personen med gravid för hoppingsvis ☺️
  • Pandan14
    Emzor1 skrev 2024-11-14 17:26:27 följande:

Kan man inte göra en Facebook grupp som kräver inbjudan? den bf juli 2025 som finns är så stor så det blir liksom inte ?personligt? eller familjär eftersom även folk utanför forumet hoppar in ???? någon som vet hur man gör?

Ahaaa, det skulle väll vara om man gör en privat grupp kanske? ☺️ hade ni vart intresserade?
  • Pandan14
    Anonym (Wavemountain) skrev 2024-11-14 22:10:31 följande:
    Jag har skickat att jag vill joina på Fb 😍
    Godkänner så fort jag ser de ☺️
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-15 06:04:31 följande:

Äl bekräftad med tempen nu 🥳 äl+3 idag. Så nu väntar vi. Gubben åker på jobb på måndag och kommer hem dag före bim. Tror jag ska låtabli att hetstesta nästa helg så han får va med. Om jag kan hålla lig 😂🙈 

Härligt! hoppas verkligen de tog sig 😍 Hahah älskar att alla här inne blir lite lätt maniska när de kommer till testandet, så skönt att inte vara den ända 😂 du får hålla oss uppdaterade! 
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-15 06:34:36 följande:
    Ja men man vill ju så gärna va gravid 🥹 

Ungarna har smittat mig med förkylning nu lagom till helgen. Jätte kul 🥲 
    Har knappt sovit känns det som. 
    Förstår verkligen din känsla! 

det kanske kan va positivt? inte att vara sjuk men de kanske håller testmanin borta för man inte orkar? Eller jag vet inte? försöker se de positivt 
  • Pandan14
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-11-15 09:11:25 följande:

Jag fick JÄTTEONT när jag skulle sova igår de bara högg och sved, var typ som värkar i latensfasen så fick ligga och andas igenom verkligen. Aldrig varit med om liknande, det varade i 10 minuter, fortfarande öm! Främst på höger sida. Jag är på cykeldag 16, min peak var dag 13-14. Har ni någon aning vad det kan ha varit?

Minns att jag fick de med dock minns jag inte hur länge efter äl de va, men jag blev gravid så det kanske är bra 😃
  • Pandan14
    h4llon1 skrev 2024-11-15 14:54:34 följande:

Äntligen fick jag riktigt starkt på sticka från gravidkollen! 🤩 
    varit så orolig för jag tycker de varit så svaga men så äntligen idag var de riktigt starkt! 

nu har jag bara ett test kvar så nu får de va slut på testandet 😅

Visst känns de så skönt när man verkligen få de där tydliga strecket 😍 stort grattis igen 
  • Pandan14

Var ju bara tvungen att ta ett till test för att se om det utvecklar sig och det ser så bra ut!! Aldrig fått ett såhär tydligt streck 😍
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-16 06:39:02 följande:

Åh vad avis jag är på alla som kan sova på morgonkvisten 🥲 
    Jag vaknar ofta runt 05 och kan oftast inte somna om. 
    Upplever att det blir värre efter ägglossning. 

Iofs bra om man hade morgonpigga barn, men de jag har är ju så stor att de aldrig är uppe före kl10 😂 

Äl +4 idag. Brösten gör ont. 

Är likadan, vakna tidigt och kan ej somna om, däremot har jag en gubbe som kan sova hur länge som helst och somna när som helst 🙃
Svar på tråden BIM November 2024