Vad hände med skilsmässa.se?
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
Skärmbilden kom inte med - gör ett nytt försök. (Vad konstigt mitt nybörjarinlägg ser ut med rejäla styckesavstånd... )
Varför ändrar familjeliv.se citattecken och tankstreck till frågetecken i ens text? Det ser ju inte klokt ut. Det kanske bara blir så när man kopierar in texten från word, men admin av det här forumet borde jobba med sin formatering av inlägg.
Hej på er! @Nyatag här! Jag har saknat er. Och blev som ni andra helt paff över att forumet plötsligt försvann helt. ifrån tal om att skänka en slant till att sidan var helt borta. Undrar om det kan ligga något i en cyberattack? Där man var rädd att känslig information skulle läcka. då det gick så fort från ena dagen till den andra. Men å andra sidan var det ju ett anonymt forum. Det hela är mycket konstigt.🤔 Vore ju förstås helt fantastiskt om det gick att skramla igång en ny sida på något vis..
så mycket fin backning. Så mycket stöd. Och så alla dessa viktiga trådar och medlemmar..
kram på er! Gladde iaf hjärtat att se några av er ?forumare? här! 🤗
God kväll i stugan. Jag hade tänkt uppdatera mig om läget på forumet efter att ha varit borta i några månader. Möttes som alla andra med ett ?sidan kan inte svara? men nu förstår jag vad som hänt. Det vore kul om sidan kunde återuppstå!
följer tråden!
/Hittad
Hej alla!
Här är en till som också saknar forumet. (Ensamseglaren kallade jag mig)
Efter att nu ensamseglat i ett år sen separationen så berättade min fru idag att hon skickat in skilsmässoansökan. Jag har levt på hoppet länge, dels av att många ändå trott på oss som par igen. Familjerådgivningen trodde på det, men inte min fru.
Jag dör inombords ännu en gång. Om sex månader är jag skild, då hoppas jag att en resa likt den The Tin can man gjorde även blir en liknande resa för mig.
Kämpat med min frus dåliga mående i två år nu, allt har inte skötts snyggt, men hon är min människa. Jag fixar inte livet utan henne.
Åh, Ensamseglaren, jag beklagar!
Jo, du kommer fixa livet, även om det inte känns så nu. Jag skulle vilja skriva så mycket och jag tror att vi är fler som känner lika, men detta forum ...
I alla fall, välkommen hit! Ett litet tag till håller vi ut i vänta på att vi tillsammans kan lösa ett alternativ till det gamla fina forumet.
Kraft och styrka <3
Hej alla från skilsmässa.se!
Jag ser att många av mina saknade nicks också har hittat hit.
Jag har inte skrivit så mycket själv där, men följt många av er.
Oj vad jag saknat er!
nu har jag iaf hittat er här, men vad i katten kan vi göra för att få tillbaka ett eget forum?
För mig känns inte det här forumet alls lika bra.
Hej alla!
Här är en till som också saknar forumet. (Ensamseglaren kallade jag mig)
Efter att nu ensamseglat i ett år sen separationen så berättade min fru idag att hon skickat in skilsmässoansökan. Jag har levt på hoppet länge, dels av att många ändå trott på oss som par igen. Familjerådgivningen trodde på det, men inte min fru.
Jag dör inombords ännu en gång. Om sex månader är jag skild, då hoppas jag att en resa likt den The Tin can man gjorde även blir en liknande resa för mig.
Kämpat med min frus dåliga mående i två år nu, allt har inte skötts snyggt, men hon är min människa. Jag fixar inte livet utan henne.