Vad hände med skilsmässa.se?
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
Jag saknar med forumet även om jag mest läst sista tiden. Men det är ett viktigt forum för många, särskilt för de som är i destruktiva förhållanden som behöver ventilera och få råd och stöd. Hoppas det kommer igång, och som andra skrev - krävs det donationer för att täcka någon kostnad för att få igång det kan jag också hjälpa till.
?Frittfall? är här nu också, men mitt nick var taget , så fick lägga på lite siffror. Jag blir redan galen på alla annonser och oreda här, vårt gamla forum måste återskapas!
En lång tid trodde jag att det var något med min dator eller telefon som gjorde att jag inte längre kom åt forumet, men fick sen ett infall att söka här - och blev så glad att hitta lite gamla bekanta och förstå att forumet var borta för alla och inte bara för mig. jag kan ingenting om IT, men jag hoppas att det går att öppna igen
@Noomi Hej och välkommen!
detta är inget för mig heller, men håll ut lite så ska vi se om vi kan fixa detta. Jag kämpar och har nu funnit att ägaren bytt server/domän. Jag är vetkligen totalt kass på detta, men tänker (fula ord ) inte! Ge! Mig!
det är så många som saknar ?vårt? forum och många som iaf jag känner oro för.
Jag har återigen mailat webbhotellet. Nästa får bli att ringa. Jag hoppas att jag hinner.
Jag lägger upp här om vi behöver vara fler krafter.
Cricket
Hej!
nu har även jag hittat hit?..
Jag är själv förvånad över hur mkt jag saknar attt inte kunna hänga med er övriga, så jag hoppas det löser sig med det ?gamla forumet?.
Tack till er som undersöker det och håll oss andra informerade.
Hej har varit i kontakt med förra webbhotellet nitlott kontaktat 1api gmbh. Ni får gärna kontakta dem med. Görs lättast genom googla på 1api.
Håll tummarna
Jag kollade med whois och domännamnet går ut 5 november. Det spelar egentligen ingen roll. Det var ändå tekniskt opraktiskt med ett domännamn med ä.
Om man kontaktar webbhotellet, vad kan man förvänta sig? Att de kontaktar den som äger kontot?
Hej på er!
Jag har fått svar🥲
Tredjepart (alla vi) kan inte göra något. De kan inte heller hjälpa oss att kontakta ägaren av domänen.
Vi kan inte heller få veta vem ägaren är.
Men, om ägaren tar kontakt kan de ?öppnaupp? även efter 5/11.
Det här är ju ett relativt stort forum men det verkar som att få av oss hittat hit, och då tänker jag att ägaren inte heller gjort det.
Nu är det väldigt kort tid för oss kvar. Har någon annan förslag på vad vi kan göra?
mvh Cricket
Hej på er!
Jag har fått svar🥲
Tredjepart (alla vi) kan inte göra något. De kan inte heller hjälpa oss att kontakta ägaren av domänen.
Det här är ju ett relativt stort forum men det verkar som att få av oss hittat hit, och då tänker jag att ägaren inte heller gjort det.
Nu är det väldigt kort tid för oss kvar. Har någon annan förslag på vad vi kan göra?
mvh Cricket
Hej tack för att du kollar! 🙏 har de tekniskt sätt ingen möjlighet att hitta ägaren eller får de inte göra det rent juridiskt? är det kanske så att personen hade mailet kopplat till domänen som nu är stängd?
tänk om de kunde skicka ett allmänt mail till kunde om att vi vill ha kontakt med uppstartaren.
efterlysning i aftonbladet? 😅
Hej på er!
Jag har fått svar🥲
mvh Cricket
Men då har du fått ett svar.
de borde ju ha ngn kontaktuppgift till ägaren/skaparen för att ha kunnat fakturera. Skulle man/du kunna fråga dem ifall de skulle kunna maila ägaren och ange att vi är flera gamla medlemmar som söker kontakt och är villiga att ekonomiskt stötta för en uppstart? eller be dem maila om att denna tråd finns på familjeliv.
de borde ju kunna skicka ett Mail utan att meddela oss vem det är