• Anonym (Coco)

Vad hände med skilsmässa.se?

vet någon vad som hände? Hemsidan försvann.. 

• Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?
  • Anonym (Fundersam)

Jag har inte varit inne på länge men fick för mig att jag skulle gå in idag och det var ju bra att jag gjorde det. Ja, fort gick det, snopet blev jag och många fina kontakter som bröts. Tycker så synd om dem som just hittat dit och hade börjat skriva,

Ja du, masaiun, bortsett från ett par knäckta revben i våras och tjall på knät så jag inte kunde stödja på det i två veckor i början av oktober är det väl skapligt. 

Jag hoppas att du efter omständigheterna mår bra. 

• nuggen
    Hej på er alla !

Av en slump så kom det info om att några har startat upp en tråd.   Så jäkla glad att se detta.
    Så till @pappa73    @  Noomi  @ Haffi och  @ mammamu, gött att se er.
  • nuggen
    Hallå omigen..

När jag försökte nå hemsidan " skilsmässa " så sa mitt avancerade virusprogram ifrån
    att det var inte säkert att besöka sidan..
    Det var ett säkerhetscertifikat som saknades, så nått jäkla
    knas var det, kanske att sidan blivit hackad osv...
  • Anonym (Divorced)

Hej igen,

Kul att se gamla fina skribenter! Verkligen! {#emotions_dlg.flower}

Har mer och mer släppt tanken på "vårat" forum. Även om det om stundom väcker en abstinens av att få "skriva av sig" och "dela med sig" och "ta del av", och en förhoppning om att det skall återuppstå kvarstår men börjar sakteliga försvinna...

Så oerhört trist att det bara "försvann" i tomma intet...

Men livet går vidare. Min nyvunna kärlek håller i sig Cool . De två äldsta lämnade boet i somras. Ena kvar i hemstaden, den andra till Storsta'n. Kvar är exet och "minstingen" under samma tak. Där relationen går "upp-och-ner", vilket ibland påverkar även mig känslomässigt... Min och minstingens relation är bättre och starkare än någonsin. "Hen" hänger ofta hos mig på helgerna, sover över, umgås tillsammans med mig och min nya kärlek... Tänka sig!! Cool

Tillönskar Er alla en God Jul & Gott Nytt!! Tomte

//pappa73

Tyvärr så kommer nog inte detta forum kunna bli en ny hang-out för mig... 

• Anonym (Ensamseglaren)
    Cricket och Kusinvitamin65
    Tack för era peppande ord. Jag har vart rätt så nere en tid nu, och är det än. Vill bara säga tack för att ni skrev till mig. Jag ger inte upp än. Även om det kanske nu blir skilsmässa, hoppas jag min fru ändå ser värdet i att ha en familj. Det liv hon och jag nu lever är mer eller mindre en mardröm. Hjälper henne fortfarande mycket med att klara av sitt nya liv. Hon i sin tur hjälper mig. Vi är bäst tillsammans men hon är som en tonåring just nu.

Hoppas sidan snart kommer upp igen.

Ta hand om er!

:)
  • Anonym (Anna)

Finns det ingen som har kunskap att starta upp ett nytt forum liknande det gamla? Det verkar ju inte som om det förra går att få tillbaka. Jag hade gjort om jag vetat hur man gör, men jag är tyvärr en total analfabet när det kommer till sånt. 

• masaisun
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-14 11:32:09 följande:

Finns det ingen som har kunskap att starta upp ett nytt forum liknande det gamla? Det verkar ju inte som om det förra går att få tillbaka. Jag hade gjort om jag vetat hur man gör, men jag är tyvärr en total analfabet när det kommer till sånt. 

Jag är inte heller så kunnig inom sånt, men skulle absolut vara intresserad av att ansluta mig till ett liknande forum. Så här i efterhand jag jag förstått hur unikt det varit.
    Känner verkligen att det fattas nu och hur värdefullt det varit för mig och många andra som haft det tufft. 
  • Tyla

Jag saknar också vårt forum! Hoppas att det kan komma att återuppstå. Blev väldigt glad när jag hittade den här tråden.
    Tack för all stöttning när jag behövde den som mest!
    God Jul allihopa önskar Lillie

• Anonym (Myran)

Jag har från och till under flera år läst på sidan, började söka råd innan min skilsmässa men lagom till att skilsmässan blev av försvann sidan. Typiskt när man behöver den, finns verkligen inget annat forum som detta.

God Jul på er! Hoppas ni får en härlig jul!

• masaisun

Godmorgon ✨
    Om det är någon från gamla forumet skilsmässa.se, eller kanske någon ny, som tittar in, så vill jag önska dig en riktigt god jul. Om du går igenom lite tuffare tider vill jag hälsa dig att du inte är ensam, det kommer bli bättre igen och du kommer starkare ur det så småningom. 

Hoppas du får fira jul som du önskar.

En varm kram önskar masai. 

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?