Vad hände med skilsmässa.se?
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
Det verkar gå trögt med den gamla sidan. Det är liksom stopp, återvändsgränd och tvärnit. Jag hade hopp! Jag försökte! Jag vill så gärna tillbaks (är inte alls en bakåtsträvare) .
Jag är helt oteknisk, faktiskt en riktig (fult ord) på detta. Ni som kan eller som känner någon som kan. Kommer vi inte längre än att vi kan konstatera att sidan vi saknar har två år till i rännan? Det måste hänt något. Hackad sida om jag får tro. Jag har försökt nå ägaren, domäninnehavaren serverförsörjaren men jag går bet. Jag blev så himla glad när jag trodde att det skulle lösa sig.
Jag fullkomligen avskyr att vara här! det är helt (fult ord) omöjligt att vara här!
Någon hjälp <3
Det är riktigt tråkigt att den är borta. Dom sista åren har jag mest läst och inte skrivit. När jag låg i skilsmässa var det forumet som räddade mej från att bli tokig. Alla fina människor och alla fina råd höll mej under armarna.
Tyvärr kom det nya olyckssystrar och bröder hela tiden. Vi som varit där vet ju vad forumet betydde. Och att det behövs. Fram gör allt för dom som går igenom det nu hoppas jag att det kommer tillbaka. Det behövs så väl.
jag är också här! och saknar er alla.
hade inte uppdaterat på länge då livet hela tiden kom emellan men nu när forumet är borta känns det helt tomt. jag läste flera gånger om dagen och kände mig så investerad i flera av era liv och öden.
jag hoppas innerligt att vi kan mötas på en trygg webbplats igen.
Mamma mu här. Användarnamnet var upptaget så fick ta kråkan med mig.
Satt och saknade vår sida så kollade här. Inget för mig men saknar er alla så. Annars allt som förut med mig. Bor i huset och inget jätte nytt o spännande. Fast mycket skulle jag ha att berätta ifall vi skulle ha vår egna sida. Men jag lever och mår ok.
Hej,
Jag instämmer med dig så mycket @mammamu! Känner igen dig från det gamla forumet. Jag heter snarlikt här, hette masai på skilsmässa.se.
Jag har hamnat i ett skede där jag verkligen skulle behöva bolla med er på gamla forumet, men nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag har tänkt på dig, @Rulle, @Noomi, @Uppochner, @Anine mfl.
Funderar på om jag ska skapa en egen tråd här, i varje fall ett försök, men känner mig lite vilsen här.
Kram på dig mammamu. Hoppas du mår ok.
Min tro är att han mkt väl är medveten om detta men att han strutsar, det har varit en del underligheter genom åren så jag är egentligen inte helt förvånad.
Men att lägga ner forumet på det här usla sättet var ju under all kritik och riktigt så illa trodde jag inte att det skulle vara.
Så gott att se dig här @noomi, även om jag saknar det gamla forumet ngt oerhört. Sista tiden var jag mest inne och läste, men nu skulle jag verkligen behöva bolla, då jag hamnat i en kris till.
Men hur som helst, så glädjande att se ditt alias här, har tänkt på dig och flera andra från forumet, som var så oerhört stöttande och kloka 🙏.
Hoppas du mår bra.
Rulle här.
Det användarnamnet var upptaget
Vad som är synd är att döma andra.
Jag känner många präster och ingen av dem anser att skilsmässa är en synd, däremot att tvinga kvar personer i dysfunktionella relationer där de far illa.
Hej bästa Rulle!
Blev så ledsen när jag märkte att forumet försvunnit och att kontakten med dig och andra på forumets bara bröts. Därför glädjande att se dig och andra här mitt i allt.
Hoppas du mår bra och att forumet kommer tillbaka igen.
kram masai
Nej men så trevligt att kråkan fick följa med Mamma_mu.
Och jag har undrat så hur det går för Masai.
Hoppas ni får en fin jul.