• Anonym (Anna)

Vad hände med skilsmässa.se?

Undrar också. 
    Det stod på sidan för ett tag sedan att den var nedläggningshotad. Kostade för mycket att driva den. Han som ägde sidan fick betala om jag inte minns fel 7000 kr ur egen ficka varje är. Hen gick ut med en förfrågan om medlemdksksp. Var flera som var villiga att betala. Sen vet jag inte vad som hände?

• Anonym (Anna)

Det är riktigt tråkigt att den är borta. Dom sista åren har jag mest läst och inte skrivit. När jag låg i skilsmässa var det forumet som räddade mej från att bli tokig. Alla fina människor och alla fina råd höll mej under armarna. 

Tyvärr kom det nya olyckssystrar och bröder hela tiden. Vi som varit där vet ju vad forumet betydde. Och att det behövs. Fram gör allt för dom som går igenom det nu hoppas jag att det kommer tillbaka. Det behövs så väl. 

• Anonym (Anna)

Finns det ingen som har kunskap att starta upp ett nytt forum liknande det gamla? Det verkar ju inte som om det förra går att få tillbaka. Jag hade gjort om jag vetat hur man gör, men jag är tyvärr en total analfabet när det kommer till sånt. 

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?