• masaisun

Vad hände med skilsmässa.se?

Hej,
    Jag instämmer med dig så mycket @mammamu! Känner igen dig från det gamla forumet. Jag heter snarlikt här, hette masai på skilsmässa.se

Jag har hamnat i ett skede där jag verkligen skulle behöva bolla med er på gamla forumet, men nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag har tänkt på dig, @Rulle, @Noomi, @Uppochner, @Anine mfl. 

Funderar på om jag ska skapa en egen tråd här, i varje fall ett försök, men känner mig lite vilsen här. 

Kram på dig mammamu. Hoppas du mår ok. 

• masaisun
    Anonym (Noomi) skrev 2024-10-29 07:18:38 följande:

Min tro är att han mkt väl är medveten om detta men att han strutsar, det har varit en del underligheter genom åren så jag är egentligen inte helt förvånad. 

Men att lägga ner forumet på det här usla sättet var ju under all kritik och riktigt så illa trodde jag inte att det skulle vara.

Så gott att se dig här @noomi, även om jag saknar det gamla forumet ngt oerhört. Sista tiden var jag mest inne och läste, men nu skulle jag verkligen behöva bolla, då jag hamnat i en kris till. 

Men hur som helst, så glädjande att se ditt alias här, har tänkt på dig och flera andra från forumet, som var så oerhört stöttande och kloka 🙏. 

Hoppas du mår bra. 

• masaisun
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-10-09 09:00:41 följande:

Rulle här.
    Det användarnamnet var upptaget 
    Vad som är synd är att döma andra.
    Jag känner många präster och ingen av dem anser att skilsmässa är en synd, däremot att tvinga kvar personer i dysfunktionella relationer där de far illa. 

Hej bästa Rulle! 
    Blev så ledsen när jag märkte att forumet försvunnit och att kontakten med dig och andra på forumets bara bröts. Därför glädjande att se dig och andra här mitt i allt. 

Hoppas du mår bra och att forumet kommer tillbaka igen. 

kram masai 

• masaisun
    Anonym (Anna) skrev 2024-12-14 11:32:09 följande:

Finns det ingen som har kunskap att starta upp ett nytt forum liknande det gamla? Det verkar ju inte som om det förra går att få tillbaka. Jag hade gjort om jag vetat hur man gör, men jag är tyvärr en total analfabet när det kommer till sånt. 

Jag är inte heller så kunnig inom sånt, men skulle absolut vara intresserad av att ansluta mig till ett liknande forum. Så här i efterhand jag jag förstått hur unikt det varit.
    Känner verkligen att det fattas nu och hur värdefullt det varit för mig och många andra som haft det tufft. 
  • masaisun

Godmorgon ✨
    Om det är någon från gamla forumet skilsmässa.se, eller kanske någon ny, som tittar in, så vill jag önska dig en riktigt god jul. Om du går igenom lite tuffare tider vill jag hälsa dig att du inte är ensam, det kommer bli bättre igen och du kommer starkare ur det så småningom. 

Hoppas du får fira jul som du önskar.

En varm kram önskar masai. 

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?