• Anonym (Coco)

Vad hände med skilsmässa.se?

vet någon vad som hände? Hemsidan försvann.. 

• Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?
  • Anonym (Fundersam)

Rulle här.
    Det användarnamnet var upptaget 
    Vad som är synd är att döma andra.
    Jag känner många präster och ingen av dem anser att skilsmässa är en synd, däremot att tvinga kvar personer i dysfunktionella relationer där de far illa. 

• Anonym (Prästen)
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-10-09 09:00:41 följande:

Rulle här.
    Jag känner många präster och ingen av dem anser att skilsmässa är en synd, däremot att tvinga kvar personer i dysfunktionella relationer där de far illa. 

50 procent av alla äktenskap slutar i skilsmässa.
    Det kan inte bero på att i hälften av alla äktenskap så far någon illa. 
  • Anonym (Fundersam)

Nej, men vi lever i ett fritt land där det tack och lov inte går att tvinga någon att stanna i ett förhållande mot dens vilja. Synd är att tvinga någon att vara kvar i ett förhållande mot dens vilja.

• Anonym (Divorced)
    Anonym (Prästen) skrev 2024-10-09 09:15:40 följande:
    50 procent av alla äktenskap slutar i skilsmässa.
    Det kan inte bero på att i hälften av alla äktenskap så far någon illa. 
    ...man kan fara illa på många olika sätt... och över tid...

Hej Rulle, hej November!!! Cool Usch vad jag saknar det riktiga forumet... GråterDrömmer
  • Anonym (Prästen)
    Anonym (Divorced) skrev 2024-10-09 10:23:33 följande:

Hej Rulle, hej November!!! Cool Usch vad jag saknar det riktiga forumet... GråterDrömmer
    Jag vet det mycket väl.

Men återigen, att hälften av alla äkenskap slutar i skilsmässa kan inte bero på det. 
  • Anonym (Prästen)
    Anonym (Divorced) skrev 2024-10-09 10:23:33 följande:

Jag vet det mycket väl.

Men återigen, att hälften av alla äkenskap slutar i skilsmässa kan inte bero på det. 
  • Wihoo74
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-10-09 09:00:41 följande:

Rulle här.

Rulle 👏👏👏

• Cricket

Halloj alla fina!
    ÅH vad jag saknar er<3! Pappa73, Rulle, November, mfl
    Jag har grottat lite i varför det försvann. Ägaren har felkonfigurerat sidan per den 28/8. Sedan den 7/10 är den flyttad eller omkonfigurerad igen. Jag har inte fått svar från Webbhotellet hur man kommer åt den. Jag tror och hoppas att vi snart kan komma åt den och att allt finns kvar. Via internet blablabla så har jag skickat meddelande till ägaren. Efter det hände det något (dock inget svar).

Sidan går ut den 5/11 så än finns lite tid.

Håll tummarna.

Kraft och styrka // Cricket

• Anonym (Vilsen)
    Cricket skrev 2024-10-11 08:46:57 följande:

Halloj alla fina!
    ÅH vad jag saknar er<3! Pappa73, Rulle, November, mfl
    Jag har grottat lite i varför det försvann. Ägaren har felkonfigurerat sidan per den 28/8. Sedan den 7/10 är den flyttad eller omkonfigurerad igen. Jag har inte fått svar från Webbhotellet hur man kommer åt den. Jag tror och hoppas att vi snart kan komma åt den och att allt finns kvar. Via internet blablabla så har jag skickat meddelande till ägaren. Efter det hände det något (dock inget svar).

Sidan går ut den 5/11 så än finns lite tid.

Håll tummarna.

Kraft och styrka // Cricket

Följer med spänning. Trist det som hände och så abrupt. Jag hade turen att min stöttepelare på det forumet gett mig så mycket personlig info att jag kunde hitta X i riktiga livet och få kontakt. Vi har börjat skriva här istället men formatet i meddelanden är inte helt bra. 
  • Anonym (oo)
    Anonym (Prästen) skrev 2024-10-09 10:25:56 följande:
    Jag vet det mycket väl.

Att 50% slutar i skilsmässa är perfekt matematiskt sett. Det betyder att ingen politik är med och fingrar i familjen. Hade det varit 30% typ då kan man ana att familjepolitiken är sådan att vissa inte kan skilja sig för de har inte råd. Eller har Jesus nedkommit.

Jag var med på den sidan men jag var en "lämnare". Det sågs inte alltid med blida ögon ska jag säga. Fick försvara mig ganska rejält där.
Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?