Vad hände med skilsmässa.se?
vet någon vad som hände? Hemsidan försvann..
Kära ni, snoan här! Vad jag saknar er! Och vad jag saknar min berättelse, och era berättelser, och att få tänka och komma framåt genom forumet. Hoppas det finns någon som kan rädda!
Halloj alla fina!
ÅH vad jag saknar er<3! Pappa73, Rulle, November, mfl
Jag har grottat lite i varför det försvann. Ägaren har felkonfigurerat sidan per den 28/8. Sedan den 7/10 är den flyttad eller omkonfigurerad igen. Jag har inte fått svar från Webbhotellet hur man kommer åt den. Jag tror och hoppas att vi snart kan komma åt den och att allt finns kvar. Via internet blablabla så har jag skickat meddelande till ägaren. Efter det hände det något (dock inget svar).
Sidan går ut den 5/11 så än finns lite tid.
Håll tummarna.
Kraft och styrka // Cricket
Vad kul att fler anslutit sig! jag har bara skrivit lite, men haft mycket problem med min man som nu visat sig vara sexberoende.
jag startade upp denna tråd, eftersom jag har behov av att prata om mitt arbete med mitt medberoende.
jag är jätteglad för att du kontaktade dem! håller tummarna för att det går att fixa! 🙏😀
Åh vad bra Cricket?
Önskar så innerligt att vi kan få tillbaka vårt forum.
Så roligt att se flera kända profiler här. Det visar ju verkligen hur viktigt forumet är för många.
Tack för initiativet till den här tråden! 🌻
/Lli
Halloj alla fina!
Jag har grottat lite i varför det försvann. Ägaren har felkonfigurerat sidan per den 28/8. Sedan den 7/10 är den flyttad eller omkonfigurerad igen. Jag har inte fått svar från Webbhotellet hur man kommer åt den. Jag tror och hoppas att vi snart kan komma åt den och att allt finns kvar. Via internet blablabla så har jag skickat meddelande till ägaren. Efter det hände det något (dock inget svar).
Håll tummarna.
Halloj alla fina!
Håll tummarna.
Aldrig trodde jag att jag skulle tvingas regga profil på det här forumet får att få återkoppling om vårt forum.
Noomi här... vad händer med skilsmässa.se.... jag loggar ut om inget händer här för detta är inget alternativ för mig.
Såååååå jävla dåligt av admin på vårt forum att hantera detta så här
Som många anger här så önskar vi få tillbaka ?vårt? gamla forum
har någon fått kontakt med admin? Eller webbhoteller?
om allting fortfarande är sparat så borde det gå att få igång. Handlar det om pengar var ju flera gamla forumet som var villiga att betala.
kan förstå om en betaltjänst tar tid och kostar att få igång men om den gör att få igång med pengar (gofundme, Swish eller PayPal) så tror jag lätt en insamling kan ordnas. Bara forumet kommer tillbaka
@Noomi Hej och välkommen!
detta är inget för mig heller, men håll ut lite så ska vi se om vi kan fixa detta. Jag kämpar och har nu funnit att ägaren bytt server/domän. Jag är vetkligen totalt kass på detta, men tänker (fula ord ) inte! Ge! Mig!
det är så många som saknar ?vårt? forum och många som iaf jag känner oro för.
Jag har återigen mailat webbhotellet. Nästa får bli att ringa. Jag hoppas att jag hinner.
Jag lägger upp här om vi behöver vara fler krafter.
Cricket