• Cricket

Vad hände med skilsmässa.se?

Halloj alla fina!
    ÅH vad jag saknar er<3! Pappa73, Rulle, November, mfl
    Jag har grottat lite i varför det försvann. Ägaren har felkonfigurerat sidan per den 28/8. Sedan den 7/10 är den flyttad eller omkonfigurerad igen. Jag har inte fått svar från Webbhotellet hur man kommer åt den. Jag tror och hoppas att vi snart kan komma åt den och att allt finns kvar. Via internet blablabla så har jag skickat meddelande till ägaren. Efter det hände det något (dock inget svar).

Sidan går ut den 5/11 så än finns lite tid.

Håll tummarna.

Kraft och styrka // Cricket

• Cricket

@Noomi Hej och välkommen!
    detta är inget för mig heller, men håll ut lite så ska vi se om vi kan fixa detta. Jag kämpar och har nu funnit att ägaren bytt server/domän. Jag är vetkligen totalt kass på detta, men tänker (fula ord ) inte! Ge! Mig! 

det är så många som saknar ?vårt? forum och många som iaf jag känner oro för. 

Jag har återigen mailat webbhotellet. Nästa får bli att ringa. Jag hoppas att jag hinner. 

Jag lägger upp här om vi behöver vara fler krafter. 

Cricket

• Cricket

Hej har varit i kontakt med förra webbhotellet nitlott kontaktat 1api gmbh. Ni får gärna kontakta dem med. Görs lättast genom googla på 1api. 

Håll tummarna

• Cricket

Hej på er!
    Jag har fått svar🥲
    Tredjepart (alla vi) kan inte göra något. De kan inte heller hjälpa oss att kontakta ägaren av domänen.
    Vi kan inte heller få veta vem ägaren är.
    Men, om ägaren tar kontakt kan de ?öppnaupp? även efter 5/11.

Det här är ju ett relativt stort forum men det verkar som att få av oss hittat hit, och då tänker jag att ägaren inte heller gjort det.
    Nu är det väldigt kort tid för oss kvar. Har någon annan förslag på vad vi kan göra?
    mvh Cricket

• Cricket

Hej alla fina gamla forum ?kändisar ?
    Jag mailade ägaren via internetstyrlesen (eller vad det nu heter) har det i datorn och är inte på plats förrän nästa vecka. De kontaktar ägare till rätt mailadress. Men de garanterar inte svar eller att ägaren svarar.
    varför inte en ?kontaltanons i aftonbladet/expressen?? 

Jag saknar er SÅ mycket! Är orolig för vissa, säkert dom ni andra. Trodde aldrig det skulle vara så. Detta är inget alternativ för mig alls, men jag är beredd att stå ut ett tag om vi kan få till det. 

Skickar en varm kram från ett varmt ställe där havet inte ännu är iskallt❤️ 
    Kraft och styrka
    Cricket

• Cricket

Åh, Ensamseglaren, jag beklagar!
    Jo, du kommer fixa livet, även om det inte känns så nu. Jag skulle vilja skriva så mycket och jag tror att vi är fler som känner lika, men detta forum ... 

I alla fall, välkommen hit! Ett litet tag till håller vi ut i vänta på att vi tillsammans kan lösa ett alternativ till det gamla fina forumet.

Kraft och styrka <3

• Cricket

Gujonar, tack!
    Vi får hålla tummarna för det. Än så länge får jag inte upp den. Men, det ser onekligen hoppfullt ut.
    Då, snart kan vi "flytta hem igen"!

• Cricket

Det verkar gå trögt med den gamla sidan. Det är liksom stopp, återvändsgränd och tvärnit. Jag hade hopp! Jag försökte! Jag vill så gärna tillbaks (är inte alls en bakåtsträvare) .
    Jag är helt oteknisk, faktiskt en riktig (fult ord) på detta. Ni som kan eller som känner någon som kan. Kommer vi inte längre än att vi kan konstatera att sidan vi saknar har två år till i rännan? Det måste hänt något. Hackad sida om jag får tro. Jag har försökt nå ägaren, domäninnehavaren serverförsörjaren men jag går bet. Jag blev så himla glad när jag trodde att det skulle lösa sig.
    Jag fullkomligen avskyr att vara här! det är helt (fult ord) omöjligt att vara här!

Någon hjälp <3

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?