• Haffi

Vad hände med skilsmässa.se?

Cricket skrev 2024-10-11 08:46:57 följande:

Halloj alla fina!
    ÅH vad jag saknar er<3! Pappa73, Rulle, November, mfl
    Jag har grottat lite i varför det försvann. Ägaren har felkonfigurerat sidan per den 28/8. Sedan den 7/10 är den flyttad eller omkonfigurerad igen. Jag har inte fått svar från Webbhotellet hur man kommer åt den. Jag tror och hoppas att vi snart kan komma åt den och att allt finns kvar. Via internet blablabla så har jag skickat meddelande till ägaren. Efter det hände det något (dock inget svar).

Sidan går ut den 5/11 så än finns lite tid.

Håll tummarna.

Kraft och styrka // Cricket

Härligt 
    om inte annat så borde ägaren ha tillgång till alll gammal data i någon databas på webbhotellet samt koderna för sidan. Så borde gå att flytta allt om den ska startas upp igen. Jag är helt klart villig att betala för att sidan ska uppstå igen

/Haffi
  • Haffi

Som många anger här så önskar vi få tillbaka ?vårt? gamla forum

har någon fått kontakt med admin? Eller webbhoteller?
    om allting fortfarande är sparat så borde det gå att få igång. Handlar det om pengar var ju flera gamla forumet som var villiga att betala.

kan förstå om en betaltjänst tar tid och kostar att få igång men om den gör att få igång med pengar (gofundme, Swish eller PayPal) så tror jag lätt en insamling kan ordnas. Bara forumet kommer tillbaka 

• Haffi
    Cricket skrev 2024-10-26 07:46:55 följande:

Hej på er!
    Jag har fått svar🥲
    Tredjepart (alla vi) kan inte göra något. De kan inte heller hjälpa oss att kontakta ägaren av domänen.
    Vi kan inte heller få veta vem ägaren är.
    Men, om ägaren tar kontakt kan de ?öppnaupp? även efter 5/11.

Det här är ju ett relativt stort forum men det verkar som att få av oss hittat hit, och då tänker jag att ägaren inte heller gjort det.
    Nu är det väldigt kort tid för oss kvar. Har någon annan förslag på vad vi kan göra?
    mvh Cricket

Men då har du fått ett svar. 

de borde ju ha ngn kontaktuppgift till ägaren/skaparen för att ha kunnat fakturera. Skulle man/du kunna fråga dem ifall de skulle kunna maila ägaren och ange att vi är flera gamla medlemmar som söker kontakt och är villiga att ekonomiskt stötta för en uppstart? eller be dem maila om att denna tråd finns på familjeliv.

de borde ju kunna skicka ett Mail utan att meddela oss vem det är

Svar på tråden Vad hände med skilsmässa.se?