• Abbe123

BF maj 2025

Tänkte starta en grupp där vi som har BF i maj 2025 kan följas åt. Lyfta tanke funderingar och frågar med andra som är i samma sits. 😊

Skriv gärna lite kort info om er själv och beräknat BF.

Själv är jag 35 år gammal och jag har sedan tidigare ett barn som idag är 5,5 år gammal.

• Svar på tråden BF maj 2025
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Anonym (Ac) skrev 2024-10-02 11:20:14 följande:

Har nu varit på vul som visade hinnsäck som i vecka 5+1 så antingen är jag en vecka senare än jag trodde eller så har det avstannat för en vecka sedan sa hon. Fick ny tid om en vecka. 

Började dock blöda och fick ont i magen senare så det känns hopplöst nu. 

Åh nej? jag beklagar :( Styrkekramar till dig! 
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Anonym (Ac) skrev 2024-10-02 11:20:14 följande:

Har nu varit på vul som visade hinnsäck som i vecka 5+1 så antingen är jag en vecka senare än jag trodde eller så har det avstannat för en vecka sedan sa hon. Fick ny tid om en vecka. 

Började dock blöda och fick ont i magen senare så det känns hopplöst nu. 

(Skulle inte vara ett frågetecken efter åh nej. FL lever sitt eget liv ibland) 
  • Link92

Hej, länken fungerar inte - de kanske inte fungerar så länge? Glad Finns en ny länk?

• Anonym2025
    Link92 skrev 2024-10-22 08:42:41 följande:

Hej, länken fungerar inte - de kanske inte fungerar så länge? Glad Finns en ny länk?

Varje länk är giltig i 48 timmar, återkommer med ny länk i eftermiddag när den tidigare gått ut ☺️
  • Link92
    Anonym2025 skrev 2024-10-22 09:33:50 följande:
    Varje länk är giltig i 48 timmar, återkommer med ny länk i eftermiddag när den tidigare gått ut ☺️
    Nu fungerade det!
  • Anonym2025

Ny länk giltig i 48 timmar 🙂

• sigridgunnar

Kan man få en ny länk? :D mvh en som inte vågat ta steget efter 3 missfall på 1 år men äntligen varit på kub idag..

• Anonym2025
    sigridgunnar skrev 2024-11-04 15:45:36 följande:

Kan man få en ny länk? :D mvh en som inte vågat ta steget efter 3 missfall på 1 år men äntligen varit på kub idag..

Självklart! 😀

https://fb.me/g/4eC9nOEid/Xcaiozvd
Svar på tråden BF maj 2025