• Abbe123

BF maj 2025

Tänkte starta en grupp där vi som har BF i maj 2025 kan följas åt. Lyfta tanke funderingar och frågar med andra som är i samma sits. 😊

Skriv gärna lite kort info om er själv och beräknat BF.

Själv är jag 35 år gammal och jag har sedan tidigare ett barn som idag är 5,5 år gammal.

• Svar på tråden BF maj 2025
  • Annic
    EFW skrev 2024-09-24 13:57:36 följande:
    Klart du är välkommen, jag ska också få en sladdis. Är 40 år och detta blir mitt 4 barn och min sambos första 😊

Tack ☺️
    låter som hos mig. Mina barn är 22-20-16 
    har inte berättat än för dom eftersom det är ändå tidigt i graviditeten, jag vet riskerna pga min ålder. 

hur långt är du gången? 

• Annic
    Anonym2025 skrev 2024-09-24 17:19:09 följande:

Självklart är alla välkomna 🌸 ni som inte får senaste länken att fungera kan maila till mig på [email protected]

Tack . Har mailat dig ☺️
  • Anonym (Förstabarnet88)

Hej. Tänkte höra med er andra här i gruppen om ett konstigt symtom jag har fått i form av små små röda märken på ena låret. Jag har aldrig haft något liknande innan och sätter det i samband med graviditeten. Någon som vet vad det kan vara? 

• Sofia10

Hejsan, är 21 år gammal, är gravid i vecka 5 med mitt första barn. Är så orolig över missfall. BF 30maj

• Anonym2025

Råkade visst bli två olika länkar(?) 😅 ursäkta förvirringen, osäker på vilken som funkar närmsta 48 timmarna men ni får testa er fram eller maila ☺️

• Anon0141
    Siripiri skrev 2024-09-18 08:52:11 följande:
    Jag avvaktar till nästa vecka, lite pessimistiskt kring graviditet ändå pga så lite symptom och inga starka streck på enkla stickor.. Tänker att jag behöver ta ett HCG-blodprov och se hur man ligger till. Mödravården ville att jag skulle avvakta denna veckan sen höra av mig nästa vecka om inskrivning 
    Hur har det gått? ❤️
  • EFW
    Annic skrev 2024-09-25 06:41:25 följande:

Tack ☺️
    låter som hos mig. Mina barn är 22-20-16 
    har inte berättat än för dom eftersom det är ändå tidigt i graviditeten, jag vet riskerna pga min ålder. 

hur långt är du gången? 

Jag är i vecka 5+4 😊 Så fortfarande tidigt. Fick ett MA i juni så är också försiktigt hoppfull denna gång. Det upptäcktes efter blödning i vecka 7+2 men graviditeten avstannade antagligen redan i vecka 5 då det endast fans en säck och inget annat. Räknades som ofrostig.

Men denna gång har jag mer symptom så hoppas på det bästa så klart ❤️
  • EFW
    Sofia10 skrev 2024-09-25 20:34:53 följande:

Hejsan, är 21 år gammal, är gravid i vecka 5 med mitt första barn. Är så orolig över missfall. BF 30maj

Grattis! Det är normalt att vara orolig för missfall 😊 Det enda man kan göra är att vänta då det inte finns nått sätt att påverka utgången under en graviditet. Men kan tipsa om podden vecka för vecka där man bland annat tar upp frågor kring just missfall, kanske kan lugna dig ❤️
Svar på tråden BF maj 2025