• Abbe123

BF maj 2025

Tänkte starta en grupp där vi som har BF i maj 2025 kan följas åt. Lyfta tanke funderingar och frågar med andra som är i samma sits. 😊

Skriv gärna lite kort info om er själv och beräknat BF.

Själv är jag 35 år gammal och jag har sedan tidigare ett barn som idag är 5,5 år gammal.

• Svar på tråden BF maj 2025
  • EFW

För mig funkade det att bara klicka på länken och sedan när familjeliv frågar så valde jag följ länk och så kom inbjudan fram. Jag är ju inloggade på fb via appen i mobilen om det spelar roll kanske? 🤔 

• Siripiri
    ssandra00 skrev 2024-09-17 20:04:35 följande:
    skriv till mig här på FM annars kan bjuda in dig 
    Jag avvaktar till nästa vecka, lite pessimistiskt kring graviditet ändå pga så lite symptom och inga starka streck på enkla stickor.. Tänker att jag behöver ta ett HCG-blodprov och se hur man ligger till. Mödravården ville att jag skulle avvakta denna veckan sen höra av mig nästa vecka om inskrivning 
  • Anonym (S)
    Anonym2025 skrev 2024-09-19 15:23:16 följande:

Här kommer en ny länk till fb gruppen som gäller i 48 timmar 🥰

https://fb.me/g/459IppPbb/rIThCcUD

Jag kommer in när det gått lite längre tid, kanske om 2 veckor om det går bra?
  • Rosenrött
    Anonym2025 skrev 2024-09-17 13:42:47 följande:

Jag tog mig friheten att skapa en privat och dold grupp på FB där vi kan följas åt 🥰 delar inbjudningslänken här: https://fb.me/g/44K80BXvB/16VcYIJQ

Länken är giltig i 48 timmar (kan skapa en ny inbjudningslänk vid behov när denna gått ut). Tänker att vi gemensamt i gruppen kanske kan komma överens om maxantal medlemmar så att gruppen känns mer personlig? 😊

Hej jag hade gärna blivit inbjuden i Facebook gruppen. Ingen länk fungerar!
  • Annic

Hejsan 
    har oxå fått ett plus förra v och tror jag är nu i 6, men har bokat in tidig ul idag faktiskt för att verkligen kolla om det finns nått där inne och kanske hon ser ungefär hur långt gången jag är. Misstänker jag måste dit nästa v eller om två veckor 

hoppas ingen dömmer mig här , men jag är 45 år, har tre barn sen förut , så blir en super sladdis om allt går väl. Inte planerad men välkommen om allt går väl. det är väl 50/50 med tanke på min ålder. Men jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra. Va hos läkaren igår för jag har fått högt bl , men beror på min stress inte pga bebis säger dom då det är ff tidigt i grav, så det känns bra. 
    om ni godkänner mig så är jag gärna också med i fb gruppen privata , är inte ofta här och tycker lite jobbigt med all reklam som dyker upp i flödet när man ska läsa 

• EFW
    Annic skrev 2024-09-24 08:27:06 följande:

Hejsan 
    har oxå fått ett plus förra v och tror jag är nu i 6, men har bokat in tidig ul idag faktiskt för att verkligen kolla om det finns nått där inne och kanske hon ser ungefär hur långt gången jag är. Misstänker jag måste dit nästa v eller om två veckor 

hoppas ingen dömmer mig här , men jag är 45 år, har tre barn sen förut , så blir en super sladdis om allt går väl. Inte planerad men välkommen om allt går väl. det är väl 50/50 med tanke på min ålder. Men jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra. Va hos läkaren igår för jag har fått högt bl , men beror på min stress inte pga bebis säger dom då det är ff tidigt i grav, så det känns bra. 
    om ni godkänner mig så är jag gärna också med i fb gruppen privata , är inte ofta här och tycker lite jobbigt med all reklam som dyker upp i flödet när man ska läsa 

Klart du är välkommen, jag ska också få en sladdis. Är 40 år och detta blir mitt 4 barn och min sambos första 😊
Svar på tråden BF maj 2025