• Abbe123

BF maj 2025

Tänkte starta en grupp där vi som har BF i maj 2025 kan följas åt. Lyfta tanke funderingar och frågar med andra som är i samma sits. 😊

Skriv gärna lite kort info om er själv och beräknat BF.

Själv är jag 35 år gammal och jag har sedan tidigare ett barn som idag är 5,5 år gammal.

• Svar på tråden BF maj 2025
  • ssandra00
    JLFRFRE skrev 2024-09-16 17:46:39 följande:

Jag såg nu precis att det finns en grupp på fb med bf i maj 2025, men vet inte om jag vågar gå med i den riktigt än eftersom vem som helst kan göra det 🙈

Men vi kanske kan skapa en egen liten messengergrupp? Jag var med i en grupp på Messenger inför mitt bröllop med några tjejer som skulle gifta sig på samma ställe och det var så otroligt värdefullt! Vi ska snart ses allihopa för första gången! Tror det blev så bra för att vi begränsade oss gällande antal i gruppen ☺️ Så tänker att det vore mysigt med en grupp härifrån för då blir det inte flera tusen i en och samma 😁

Håller sååå med dig, vågar heller inte bli medlem i en sån grupp som är ?offentlig?. Känns mer bekvämt anonymt eller när man är en grupp. 😅
    Jag tycker också vi borde göra en messengergrupp. Jag skriver privat?☺️

• JLFRFRE
    ssandra00 skrev 2024-09-16 18:48:50 följande:

Håller sååå med dig, vågar heller inte bli medlem i en sån grupp som är ?offentlig?. Känns mer bekvämt anonymt eller när man är en grupp. 😅

Ja gör det, jag är gärna med! ☺️
  • Siripiri
    ssandra00 skrev 2024-09-16 18:48:50 följande:

vill också gå med i en grupp, ha lite mer hopp kring detta plusset☺️ Gick med en i vintras innan jag hann få missfall. Det var en privat grupp och tror inte det står någonstans att man går med i den när den är privat väl?! 
  • Siripiri
    Anonym (S) skrev 2024-09-16 13:03:02 följande:

Jag har hemskt mycket ?vita? mjölkiga flytningar nästan, någon som med har det? bör man vara orolig? 

Skulle säga att det normalt, progesteron ger dig vita flytningar 😊

• Siripiri
    Esketesk skrev 2024-09-15 21:53:01 följande:

Hej alla!
    Kul att läsa era glada, förväntansfulla meddelanden 😀
    Jag har räknat ut att jag är 5+6 och preliminärt bf 11 maj med vår första. Har knappt två veckor kvar till första besöket men det känns långt bort. 

Mina utmaningar är att minska för mycket jobbstress/timmar och att ha en arbetsplats som inte är direkt "handikappanpassad". Helt okej nu men kan bli utmaning längre fram(?).
    Vilken är din stora utmaning under din graviditet? 🙂

Känner också lite stress inför en växande mage på mitt jobb, kommer inte funka så bra 🥲 
  • Äppeljuicen

Hej allihop!
    Plussade 3/9 med vårt fjärde barn. De andra barnen är födda -16, -17 och -20 men vår yngsta dog tyvärr för snart två år sedan. Vi hade ett mf i maj men hoppas för allt i världen att detta blir vår regnbåge som isf är beräknad 16 maj.
    I övrigt är jag 33 år gammal och bor i Göteborg  :)

• Anonym (S)

Jag går nog gärna med i en Messenger grupp också 😁

• ssandra00
    Siripiri skrev 2024-09-16 19:46:42 följande:
    vill också gå med i en grupp, ha lite mer hopp kring detta plusset☺️ Gick med en i vintras innan jag hann få missfall. Det var en privat grupp och tror inte det står någonstans att man går med i den när den är privat väl?! 
    Försöker också hitta en grupp ☺️ menade mer att man är inte ? anonym? där och man kan söka på ven som är medlem
  • Anonym (Villavillekulla)

Jag är 21 fyller 22 i november & plussade i slutet av augusti, enligt appar och vul är jag nu i vecka 8, jag håller mina tummar och tår att den lilla vill stanna kvar där inne😊

• Anonym (S)

Usch idag har jag mycket molvärk i ryggen just och är orolig för missfall, hoppas det bara är växtvärk eller tarmarna som lever sitt egna liv 😅

Svar på tråden BF maj 2025