• Abbe123

BF maj 2025

Tänkte starta en grupp där vi som har BF i maj 2025 kan följas åt. Lyfta tanke funderingar och frågar med andra som är i samma sits. 😊

Skriv gärna lite kort info om er själv och beräknat BF.

Själv är jag 35 år gammal och jag har sedan tidigare ett barn som idag är 5,5 år gammal.

• Svar på tråden BF maj 2025
  • Anon0141
    Anonym (S) skrev 2024-09-12 11:01:04 följande:
    Det är ett hälsosamtal!
    Jag tror det är "roligare" för honom att följa med längre fram när man får höra hjärtljud etc. 
  • ssandra00
    Anonym (S) skrev 2024-09-12 10:56:12 följande:

Har bokat tid hos BM på måndag, kan min sambo följa på det? ☺️

Varför skulle han inte få?
  • Anonym (S)
    ssandra00 skrev 2024-09-12 18:30:04 följande:
    Varför skulle han inte få?
    Jag vet inte, barnmorskan som bokade in mig sa bara att jag är välkommen och att jag får den infon osv, tänkte sen på att hon inte sa ?ni? så blev lite osäker 
  • Anon0141
    Anonym (S) skrev 2024-09-12 18:53:44 följande:
    Jag vet inte, barnmorskan som bokade in mig sa bara att jag är välkommen och att jag får den infon osv, tänkte sen på att hon inte sa ?ni? så blev lite osäker 
    Klart han borde få följa!
  • Pandan14

Hello! Hoppar in lite här 

Hade gett upp hoppet helt efter att stickorna visat negativt i 10 månader.. men så hände de 😍 Bf 16 maj enligt olika appar men får se va BM säger efter första mötet. Har en son på 1 år o 3 månader sedan innan 

• ssandra00
    Pandan14 skrev 2024-09-13 18:02:25 följande:

Hade gett upp hoppet helt efter att stickorna visat negativt i 10 månader.. men så hände de 😍 Bf 16 maj enligt olika appar men får se va BM säger efter första mötet. Har en son på 1 år o 3 månader sedan innan 

Hej , stooort grattis och så mysss med en son på 1 år   Och en mini nu😍 välkommen till gruppen 
  • Anonym (S)
    Pandan14 skrev 2024-09-13 18:02:25 följande:

Grattis !! 🥰
  • EFW

Hoppar också in här, bf 24 maj. Vi har gjort ivf 😊

• Siripiri

Knappt så man vågar skriva här men har BF mellan 16-19 maj, lite olika beroende på app/hemsida. Dock rädd för missfall (fick Mens 4+4 i vintras efter plus), är 5+0 idag och ömmar bröstar inte speciellt mycket och jag känner mig fortsatt rätt pigg osv som jag gjort hela tiden efter ÄL. Molande värken har kommit och gått när nere i styrka, idag rätt låg.. men tempen är kvar uppe iallafall 🙏🏼 samt inga starka streck på gravtesten.. 

Svar på tråden BF maj 2025