Anonym (Förstabarnet88) skrev 2024-09-08 10:38:23 följande:
åh. Då ligger du precis före mig :) har BF 20 maj 2024. Såg att det var ditt första barn med. Jag har också fått ett inskrivningsmöte men då via video. Det ska vara något hälsosamtal.
Har ni försökt få barn länge?
Idag känner jag en konstig trötthet, och den höga temperaturen är det jag märker mest. Men sticker gör det i livmodern tycker jag med. Jag är så nyfiken om vad som komma skall. Jobbar som jurist och bävar för om illamåendet kommer vara som värst när jag har en hel dags huvudförhandling framöver 😅
Kul! Skönt att höra att fler har inskrivningsmötet på distans, tänkte först om det var något som enbart skedde hos min BM.
Vi har försökt sen april men min man hade lite svårt för pressen att komma runt ägglossning så vi fick inte till särskilt många bra försök. Det gjorde mig lite frustrerad så förra månaden körde vi ÄL test och hemmainseminering vilket uppenbarligen var en succé! Ni då?
Jag har inte känt mig särskilt trött än, eller illamående och det är typ enda en läser om dessa tidiga veckor. Tack och lov jobbar jag hemifrån så om det kickar in borde jag ändå kunna jobba lite haha.