Anonym (Förstabarnet88) skrev 2024-09-08 00:29:56 följande:
Hej på er, mer erfarna på graviditet?
Jag fick svagt positivt på babyplan 7 dagar efter ÄL, men plussade på CB digitalt dag 10 efter ÄL. Har börjat få lite symtom som jag sätter i förhållande till detta. Mycket varmare generellt (har lågtemp annars ca 36,2 grader) och nu upp emot 37 grader. Har även varit lite orolig i magen samt haft diffus molvärk. Är detta normala symtom? Vad kan man vänta sig komma veckor tro? Är nu på vecka 3 + 5. Känns overkligt men börjar sjunka in. Är så nyfiken på vad som är att vänta närmsta veckorna. Någon som vill redogöra för symtom och vecka? :)
Hej! Grattis :) Känns fortfarande helt overkligt för mig med, jag är i vecka 4+4.
Fick inskrivningssamtal 18/9 men då bara över telefon. Trodde att en skulle gå dit och ta blodprov för att bekräfta graviditet, och att det liksom skulle kännas verkligt då. Så får väl se när det sjunker in haha.
"Sticker" rätt mycket i livmodern emellanåt. Har haft mensvärks liknande symptom sen 1 vecka innan jag plussade (4/9). Tyckte det kändes annorlunda än vanlig mensvärk men vågade inte hoppas. Brösten har varit ömma och speciellt bröstvårtorna.