Inlägg från: Anonym2025 |Visa alla inlägg
  • Anonym2025

BF maj 2025

Hej! Hoppas också in här, plussade (starkt) idag på BIM-4 🥰 Men vågar inte hoppas allt för mycket än. Vi fick ett MA i vecka 10+5 i början av året och det tog hårt. 

Jag är 33 år och går allt som det ska så blir detta fjärde barnet 🙏 Är det en privat fb-grupp som startats eller en messengergrupp? Vill gärna vara med, men hänger vanligtvis inte på familjeliv så lite osäker på hur man skickar PM här 😅

• Anonym2025
    JLFRFRE skrev 2024-09-16 17:46:39 följande:

Jag såg nu precis att det finns en grupp på fb med bf i maj 2025, men vet inte om jag vågar gå med i den riktigt än eftersom vem som helst kan göra det 🙈

Men vi kanske kan skapa en egen liten messengergrupp? Jag var med i en grupp på Messenger inför mitt bröllop med några tjejer som skulle gifta sig på samma ställe och det var så otroligt värdefullt! Vi ska snart ses allihopa för första gången! Tror det blev så bra för att vi begränsade oss gällande antal i gruppen ☺️ Så tänker att det vore mysigt med en grupp härifrån för då blir det inte flera tusen i en och samma 😁

Gjorde samma när jag väntade tredje barnet 2020, vi var ca 80st i en privat fb grupp och vi följs åt än idag 😍 blir mycket mer personligt med en mindre grupp 😄
  • Anonym2025

Jag tog mig friheten att skapa en privat och dold grupp på FB där vi kan följas åt 🥰 delar inbjudningslänken här: https://fb.me/g/44K80BXvB/16VcYIJQ

Länken är giltig i 48 timmar (kan skapa en ny inbjudningslänk vid behov när denna gått ut). Tänker att vi gemensamt i gruppen kanske kan komma överens om maxantal medlemmar så att gruppen känns mer personlig? 😊

• Anonym2025
    ssandra00 skrev 2024-09-17 14:27:48 följande:
    Länken fungerar inte 
    Hmm vad konstigt, några har lyckats via länken redan 😕 funkar det om ni provar via annan telefon/ipad/dator? Det går nämligen inte att skapa en ny länk för än om tidigast 48 timmar (eller tidigare om mer än 20 st har gått med i gruppen innan dess står det).

https://fb.me/g/44K80BXvB/16VcYIJQ

• Anonym2025
    Siripiri skrev 2024-09-17 15:49:21 följande:
    Manuellt på safari eller vad ska man klistra in? jag kommer bara till min Facebook startsida om jag kopierar och klistrar in 🙄 känner mig som en tant. hade ju inga problem att joina en grupp i vintras

Ni som inte kan gå in via länken kan maila mig ert namn på fb och typ en beskrivning av er profilbild så kan jag skicka en (tillfällig) vänförfrågan och lägga till er i gruppen så istället? 

Vill helst inte outa mitt namn eller min privata mail här på familjeliv dock så ni kan maila till anonym2025maj@outlook.com i så fall 😅

Svar på tråden BF maj 2025