• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • Feminina
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 19:19:50 följande:
    Absolut, den man som tror att en kvinna på bmi 19 alltid kommer vara det gör ett stort misstag.  
    Jag vet att jag själv gjort det misstaget vilket jag ångrat bittert.  Ett ex frågade den frågan om jag skulle lämna henne om hon gick upp i vikt. Men jag bara skrattade bort frågan.  Såhär i efterhand fattar jag att det var en allvarlig fråga. Men jag kan inte ta tillbaka det.

Kontentan av mitt svar är att jag vill träffa någon som har runt bmi 19 idag.  Men att jag inte skulle lämna henne för några kilos uppgång när hon blir gammal, gravid eller sjuk.  Faller liksom på sin orimlighet.  
    Det var en konstig fråga av ditt ex. Hon måste ha vetat om dina preferenser, eller anat dem. Kvinnor vet mer än du tror. Annars är det vanligtvis inte en fråga man ställer.

Om du nu hade den perfekta kvinnan i ditt liv med rätt bmi, så är det märkligt att hon trots det är ett ex. Kan det vara så att bmi trots allt inte är det viktigaste när det kommer till kritan? Kan det vara så att det egentligen är ditt ex du saknar och hoppas få tillbaka i form av en annan kvinna? Fast du egentligen vill ha en kopia av ditt ex?

Det är bra att du i alla fall ärt dig av dina misstag. Det är det som i längden kan forma en bättre personlighet, om det är vad du önskar.
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-30 19:38:11 följande:
    Du verkar ju åtminstone bli brydd av det.
    Ts tror ju det. Han anser att alla kvinnor är för fula och att män inte vill ha dom och att det är "sorgligt"

-För att det är så synd om männen-

Att det här är ett Rob-problem verkar han inte kännas vid utan tror det innefattar alla män. 

Ja, tacka fan att jag blir brydd när fascistisk misogyn propaganda sprida för att viktkontroller ska införas för kvinnor, eller via nedlåtande retorik försöka få kontroll över kvinnor via uppvigling av andra män. Är du brydd? Eller har Rob lyckats normalisera misogynin så pass?
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-27 07:36:26 följande:
    Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

TS. Lugn vettig man som på ett relativt ödmjukt sätt tar upp dessa frågor som är så känsliga i dagens klimat.

Aggressiv oattraktiv liten man som kallar alla kvinnor för fula och ingen vill ha er.

Är du på riktigt? Lugn och ödmjuk?
  • Feminina
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 19:02:15 följande:
    Nej, personlighet suger lika mycket som min längd.  Därav hade det underlättat om jag var lång för att liksom kompensera för det.
    Introverta har undertag mot extrovert. Liksom korta mot långa.
    Jag är nog ändå lite imponerad att du i ett och samma inlägg säger att du är introvert, kort och att din personlighet suger. Om det är din syn på dig själv är det inte så konstigt att du är bitter över dejting. Men det hjälper inte att slå på andra när det inte går som du själv vill.

Personer som har bättre självförtroende är mer toleranta och bryr sig inte så mycket om vad andra tycker. När du slutar bry dig om din längd, och tjata om kvinnors bmi så ökar åtminstone chansen att kvinnor ser dig som en karismatisk och trevlig person. 

Om du lyckats få en tjej som motsvarat din preferens förut, finns väl ingen anledning att du inte skulle kunna få det igen? Ifall det är svårt är det kanske dags att tänka om, hur du framhäver dig själv .
  • Anonym (Man)
    Anonym (Öpple) skrev 2024-08-30 19:49:15 följande:
    Ts tror ju det. Han anser att alla kvinnor är för fula och att män inte vill ha dom och att det är "sorgligt"

-För att det är så synd om männen-

Att det här är ett Rob-problem verkar han inte kännas vid utan tror det innefattar alla män. 

Ja, tacka fan att jag blir brydd när fascistisk misogyn propaganda sprida för att viktkontroller ska införas för kvinnor, eller via nedlåtande retorik försöka få kontroll över kvinnor via uppvigling av andra män. Är du brydd? Eller har Rob lyckats normalisera misogynin så pass?

Tjocka kvinnor är mindre attraktiva än smala/normalviktiga. Det tycker nog dom flesta. Utöver det så har ju alla olika preferenser när det kommer till det motsatta könet.

Man behöver inte bry sig om dessa generaliserade preferenser utan man får äta och bli jättetjock om man vill. Både som man och kvinna.

• Anonym (Öpple)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-30 20:08:33 följande:

Tjocka kvinnor är mindre attraktiva än smala/normalviktiga. Det tycker nog dom flesta. Utöver det så har ju alla olika preferenser när det kommer till det motsatta könet.

Man behöver inte bry sig om dessa generaliserade preferenser utan man får äta och bli jättetjock om man vill. Både som man och kvinna.

Inte enligt ts som vill införa viktkontroller för kvinnor. 

preferenser är något helt annat. ts får ha sina preferenser.

Ts är en fascist.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Öpple) skrev 2024-08-30 23:39:44 följande:

Inte enligt ts som vill införa viktkontroller för kvinnor. 

preferenser är något helt annat. ts får ha sina preferenser.

Ts är en fascist.

Viktkontroller bör införas för alla och inte bara kvinnor.  
  • Anonym (Cry me river)

Hoppas du förstår att kvinnor generellt sett är mycket bättre på att vara och sköta sig på egen hand. Deras psykiska hälsa lider inte på samma sätt som män.

I klartext, dom påverkas väldigt lite eller inte alls av att du valt att vara ensam frivilligt eller ofrivilligt. Detta förstärks av antalet gnäll trådar som oftast postas av män. Ser du kvinnor pocka på samma uppmärksamhet? Nej, just för att dom hanterar det bättre.  

• Anonym (Cry me river)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 23:44:49 följande:
     Då borde dom börja med tvångs kontrollera ditt psyke. Du låter allvarligt psykiskt sjuk. Man äger varken andra personer eller deras kroppar. Ganska oroande med individer som dig i samhället. Att du inte har några större framgångar med kvinnor. Förvånar mig  inte. Dom springer åt andra hållet. Och undviker dig som pesten förmodligen. Du har för mycket läskiga vibbar. 

Om jag snappar upp det hos dig i enbart text. Vill jag inte ens veta hur mycket i verkliga livet. Hoppas du får den hjälpen du uppenbarligen behöver. Det är liksom inte friskt att sitta och starta 25 trådar specifikt om kvinnors vikt och kommentarer i samma flöde. Dessa kvinnor skiter i dig i alla fall. Om du visste den tiden du slösar på enbart strunt. Underlig figur.
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 23:44:49 följande:
    Du startade en tråd och propagerade för viktkontroller för kvinnor. Kan inte tänka mig att du har ändrat åsikt sen ett par dagar sen.

Du är en fascist, en misogyn sådan.
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.