• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • Anonym (meep meeep)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-29 14:46:04 följande:

15-24% tycker jag är lämpligt.

Det va ju inte vadu sa tidigare?. Du kunde tänka dig max 20% om det inte satt på kaggen.  
    Meep, Meep 

• Anonym (...)
    Anonym (meep meeep) skrev 2024-08-29 18:57:37 följande:

Nä läs igen grabben!
    Jag gjorde en jämförelse med Robbans preferenser. 

Har inte snackat ett skit om längd. 
    Meep, Meep 

Ps. Ta,t lugnt med drickat

Fortfarande så drabbar ålder alla, normalt. Vikt och fettprocent, som Robs preferenser handlar om gör inte det. Och inte heller längd, även om du kanske inte menade att jämföra med just längd. Poängen är att ingen kommer alltid vara ung så av den anledningen det är lite annorlunda att vara oattraktiv på grund av hög ålder, som du drog upp
  • Anonym (Floda)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:06:53 följande:
    Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra. Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.
    Så är det det definitivt med svenskor. De verkar vilja sudda ut deras kvinnlighet. Eftersom det är en sån stigmatisering kring svenska män som ratar svenskor till förmån för utländskor säger jag inte var min utländska fru kommer ifrån, men så underbart att vara med en kvinna som bejakar sin sin kvinnlighet och är stolt över att vara en kvinna och nej. Hon är absolut ingen dörrmatta. Hon har tvärtom en hög integritet som jag respekterar mycket.
  • Anonym (A)

Män är ensamma för att de lever kvar på 50-talet och tror att deras existens och en inkomst är tillräckligt för att hålla en kvinna kvar. Kvinnor väljer då bort dessa mansbäbisar, och för att förvärra er situation ytterligare så väljer ni att börja sprida red-pill propaganda? Inte ett jättesmart move om du vill hitta en partner. Det är ganska enkelt egentligen. Antingen kan dessa män välja att anpassa sig till nutiden eller acceptera att leva ensamma. Men att beskylla kvinnor för att de hellre lever ensamma än i en relation där de måste vara en mamma åt sin egen partner kommer inte få allmänheten att hysa några sympatier tyvärr.

• Anonym (Ivy)

Jag tyckte det var lite underhållande att höra,  har inget emot att höra "den nakna sanningen"  😅
    Nåväl,  BITTERHET är en väldigt oattraktiv egenskap hos män, det är nog de flesta kvinnor överens om.
    Likaså en nedsättande kvinnosyn.
    Den goda nyheten är att du behöver inte en kvinna, och kvinnor behöver inte dig.

• Anonym (Ivy)
    Anonym (Floda) skrev 2024-08-30 01:47:48 följande:
    Så är det det definitivt med svenskor. De verkar vilja sudda ut deras kvinnlighet. Eftersom det är en sån stigmatisering kring svenska män som ratar svenskor till förmån för utländskor säger jag inte var min utländska fru kommer ifrån, men så underbart att vara med en kvinna som bejakar sin sin kvinnlighet och är stolt över att vara en kvinna och nej. Hon är absolut ingen dörrmatta. Hon har tvärtom en hög integritet som jag respekterar mycket.
    Härligt att höra att du är nöjd med ditt äktenskap, Floda!    
  • Anonym (Tramsigt)
    Anonym (Floda) skrev 2024-08-30 01:47:48 följande:
    Vad är kvinnlighet då? Enligt dig. Vad är det din utländska fru gör som är så speciellt?
  • Anonym (Konstigt)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-27 01:06:53 följande:
    Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra. Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Nämen vad konstigt! Vem är det som ger alla dessa överviktiga kvinnor komplimanger på nätet så att de inbillar sig att de är attraktiva? 
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Konstigt) skrev 2024-08-30 11:07:26 följande:
    Nämen vad konstigt! Vem är det som ger alla dessa överviktiga kvinnor komplimanger på nätet så att de inbillar sig att de är attraktiva? 
    Jag håller inte med snubben i videon. Det är mest kvinnor som ger överviktiga kvinnor komplimanger.  Vad det beror på kan man ju sia om ... Men kanske ser de inte henne som en konkurrent.
  • Anonym (Konstigt)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 11:17:51 följande:
    Jag håller inte med snubben i videon. Det är mest kvinnor som ger överviktiga kvinnor komplimanger.  Vad det beror på kan man ju sia om ... Men kanske ser de inte henne som en konkurrent.
    Men alla meddelanden och likes som överviktiga kvinnor får på nätet från män då? 
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.