• Anonym (Rob)

Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.

Det är intressant. Precis, de anledningar jag ser till att vi har fler och fler singel hushåll. 
    Kvinnor blir mindre och mindre attraktiva.  Pga, bla övervikt och sociala medier.
    Sociala medier överöser kvinnor med hur vackra de är och tro sig därför ha chans på högstatus män.  Finns nåt som heter bodypositivity på TikTok där feta kvinnor får massa komplimanger.
    Förmodligen kommer människan dö ut och AI kommer ta över som partners. Då kvinnan har blivit så oattraktiv och trots det söker hon brad pitt.  Men det kanske är tur ivf finns så kvinnor kan skaffa barn utan män. Lite tragiskt är det.

• Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Öpple) skrev 2024-08-30 18:52:42 följande:
    Det är inte kvinnors fel att du är singel.
    Ursäkta att jag är brutalt ärlig.  Men lever man på rosa moln behöver man kanske väckas.
  • Feminina
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 18:50:22 följande:
    Lycka till.  För ditt utseende är det första man ser och som ger insidan en chans.
    Det är många kvinnor som lever i bubbla och tror att det är deras fantastiska personlighet enbart män blir kär i...
    Men så är inte fallet och de flesta kvinnor har inte fantastiska personligheter och har oftast vilt skilda intressen också...

De flesta män har inte fantastiska personligheter heller. Därför får man vara kräsen. Där har du möjligen en anledning, till det du kallar för kvinnors kräsenhet. 

För en kvinna krävs det att mannen har en jäkligt bra personlighet. Om det inte bara ska handla om sex. Tror du att du kvalificerar för det kravet? 

Du är så mån om att kvinnor ska motsvara dina preferenser. Men motsvarar du kvinnors preferenser?

• Anonym (Rob)
    Feminina skrev 2024-08-30 18:59:18 följande:

De flesta män har inte fantastiska personligheter heller. Därför får man vara kräsen. Där har du möjligen en anledning, till det du kallar för kvinnors kräsenhet. 

För en kvinna krävs det att mannen har en jäkligt bra personlighet. Om det inte bara ska handla om sex. Tror du att du kvalificerar för det kravet? 

Du är så mån om att kvinnor ska motsvara dina preferenser. Men motsvarar du kvinnors preferenser?

Nej, personlighet suger lika mycket som min längd.  Därav hade det underlättat om jag var lång för att liksom kompensera för det.
    Introverta har undertag mot extrovert. Liksom korta mot långa.
  • Feminina
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 19:02:15 följande:
    Nej, personlighet suger lika mycket som min längd.  Därav hade det underlättat om jag var lång för att liksom kompensera för det.
    Introverta har undertag mot extrovert. Liksom korta mot långa.
    Eller så kan du kompensera längd med en bra personlighet. Något du kan påverka, eller hur? 😏
  • Anonym (Öpple)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 18:55:20 följande:
    Ursäkta att jag är brutalt ärlig.  Men lever man på rosa moln behöver man kanske väckas.
    Jag håller med.
    Tror du att kvinnorna går och sörjer för att du inte vill ha dom?
  • Anonym (Rob)
    Feminina skrev 2024-08-30 19:04:27 följande:
    Eller så kan du kompensera längd med en bra personlighet. Något du kan påverka, eller hur? 😏
    Absolut, men förutsätter ju fortfarande att utbudet att visa en bra personlighet för finns också.
  • Feminina
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 18:55:20 följande:

Oroa dig inte för mig, jag har en bra intuitionsförmåga för män som endast vill ha mig för utseendet. Det märker jag rätt snabbt.

Jag sade aldrig att det ena helt utesluter det andra, men jag vet att jag kommer att skaffa mig en man som älskar mig även om jag inte har BMI 19 hela mitt liv. 

• Feminina
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-30 19:10:00 följande:
    Absolut, men förutsätter ju fortfarande att utbudet att visa en bra personlighet för finns också.
    Det gör det. Det är bara hålla dig till kvinnor i 20-årsåldern om skönhet är din enda viktiga preferens.
  • Anonym (Rob)
    Feminina skrev 2024-08-30 19:12:17 följande:

Oroa dig inte för mig, jag har en bra intuitionsförmåga för män som endast vill ha mig för utseendet. Det märker jag rätt snabbt.

Jag sade aldrig att det ena helt utesluter det andra, men jag vet att jag kommer att skaffa mig en man som älskar mig även om jag inte har BMI 19 hela mitt liv. 

Absolut, den man som tror att en kvinna på bmi 19 alltid kommer vara det gör ett stort misstag.  
    Jag vet att jag själv gjort det misstaget vilket jag ångrat bittert.  Ett ex frågade den frågan om jag skulle lämna henne om hon gick upp i vikt. Men jag bara skrattade bort frågan.  Såhär i efterhand fattar jag att det var en allvarlig fråga. Men jag kan inte ta tillbaka det.

Kontentan av mitt svar är att jag vill träffa någon som har runt bmi 19 idag.  Men att jag inte skulle lämna henne för några kilos uppgång när hon blir gammal, gravid eller sjuk.  Faller liksom på sin orimlighet.  
  • Anonym (Man)
    Anonym (Öpple) skrev 2024-08-30 19:07:41 följande:
    Jag håller med.
    Tror du att kvinnorna går och sörjer för att du inte vill ha dom?
    Du verkar ju åtminstone bli brydd av det.
Svar på tråden Varför män är ensamma. Nakna sanningen som kvinnor inte vill höra.