• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Lugnoro

Det orangea testet är testa tidigt och det röda är inte det. Nu tänker jag inte testa mer :) 

Och som vanligt ser man det tydligare i verkligheten. 

• Anonym (Sladdis)
    Rebecka 714 skrev 2024-07-26 07:33:36 följande:

Åh håller tummarna att du plussar! :)
    när ska du ha mens?

Tack :D alltid så overkligt. De tog sig på första försöket men trodde de skulle ta längre tid eftersom man inte är jättefint längre (38 😅)

jag har 4 barn sen innan som är 16,14,11 och 3. Så de känns så roligt med en till så den yngsta får ett syskon också mer nära i ålder.

har du fler? 

Jag har plussat 😊 På BIM+1 med ett testa-tidigt. Svagt igår på vanligt, och svagt idag på vanligt, annat märke.
    Så även om jag vet att jag är gravid så är jag rädd att hcg-nivån är för låg för digitalt 🙈

Jag har två barn, 12 och 7 som båda längtar efter ett småsyskon 🥰
    Vi har kört oskyddat i 6 mån men min cykel gick bananas, är också 38, började få lite panik för att det tog sån tid 😂 men efter att cykeln stabiliserat sig så tog det sig på 2:a försöket ❤️

Tog dina stora väl emot den lilla?
    Kul för minstingen att få ett syskon närmre i ålder 😊
  • Anonym (Sladdis)
    Lugnoro skrev 2024-07-26 07:53:56 följande:

Det orangea testet är testa tidigt och det röda är inte det. Nu tänker jag inte testa mer :) 

GRATTIS!! 🥰❤️
  • Rebecka 714
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-26 08:02:58 följande:
    Jag har plussat 😊 På BIM+1 med ett testa-tidigt. Svagt igår på vanligt, och svagt idag på vanligt, annat märke.
    Så även om jag vet att jag är gravid så är jag rädd att hcg-nivån är för låg för digitalt 🙈

Jag har två barn, 12 och 7 som båda längtar efter ett småsyskon 🥰
    Vi har kört oskyddat i 6 mån men min cykel gick bananas, är också 38, började få lite panik för att det tog sån tid 😂 men efter att cykeln stabiliserat sig så tog det sig på 2:a försöket ❤️

Tog dina stora väl emot den lilla?
    Kul för minstingen att få ett syskon närmre i ålder 😊

Ahaa men då är du ju gravid, grattis. Så kul!:)

jo de har varit helt kär i henne. Sån skillnad med en sladdis och stora barn som hjälper till och klarar sig själva :) nu har de faktiskt sagt att de vill ha ett syskon till men vi har sagt nej :p tänker hålla de hemligt för dom och alla tills efter nipt då man sett att allt ser bra ut. 

Kommer bli svårt eftersom vi tidigare berättat typ direkt, hehe. 

• Rebecka 714

grattis! Väldigt tydligt gravid :)

Lugnoro skrev 2024-07-26 07:53:56 följande:

• Anonym (EP)

Tror fasiken jag testade positivt också?..hjälp mig att tyda!! Ska åka iväg och köpa digitala test snart också. Tog på BIM -3, aldrig fått minsta antydan till streck tidigare och vi har försökt i ganska exakt 1 år. 
  • Rebecka 714

Det helt klart två streck! Grattis! 🥰

Anonym (EP) skrev 2024-07-26 08:25:26 följande:

Tror fasiken jag testade positivt också?..hjälp mig att tyda!! Ska åka iväg och köpa digitala test snart också. Tog på BIM -3, aldrig fått minsta antydan till streck tidigare och vi har försökt i ganska exakt 1 år. 
  • Anonym (Sladdis)

Det tror jag också att du gjorde 😊 Grattis! ❤️
    Jag hade väntat med digitalt till åtminstone BIM men det är ju pga mina tidigare erfarenheter, se inlägg ovan 😊🙈

Anonym (EP) skrev 2024-07-26 08:25:26 följande:

• Lillapandan
    Rebecka 714 skrev 2024-07-26 07:11:15 följande:

Idag blev det ett plus för mig, svagt. -4 bim. 

så spännande :)

vet ni om de finns någon grupp för bf april 2025?

Åh vad kul, grattis😊
  • Anonym (Sladdis)
    Rebecka 714 skrev 2024-07-26 08:07:31 följande:

Ahaa men då är du ju gravid, grattis. Så kul!:)

jo de har varit helt kär i henne. Sån skillnad med en sladdis och stora barn som hjälper till och klarar sig själva :) nu har de faktiskt sagt att de vill ha ett syskon till men vi har sagt nej :p tänker hålla de hemligt för dom och alla tills efter nipt då man sett att allt ser bra ut. 

Kommer bli svårt eftersom vi tidigare berättat typ direkt, hehe. 

Tack! ☺️
    Våra barn tror att jag och pappa fortfarande diskuterar huruvida vi ska ha en till eller ej, vill vänta med att berätta ett tag till iaf.
    Jag har aldrig gjort varken KUB eller nipt.
    Denna gång känner jag dock att åldern gör att jag vill göra båda men har lite dålig koll 😂
    När gör man nipt? 
Svar på tråden BIM juli 2024