BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Det orangea testet är testa tidigt och det röda är inte det. Nu tänker jag inte testa mer :)
Och som vanligt ser man det tydligare i verkligheten.
Åh håller tummarna att du plussar! :)
när ska du ha mens?
Tack :D alltid så overkligt. De tog sig på första försöket men trodde de skulle ta längre tid eftersom man inte är jättefint längre (38 😅)
jag har 4 barn sen innan som är 16,14,11 och 3. Så de känns så roligt med en till så den yngsta får ett syskon också mer nära i ålder.
har du fler?
Det orangea testet är testa tidigt och det röda är inte det. Nu tänker jag inte testa mer :)
Ahaa men då är du ju gravid, grattis. Så kul!:)
jo de har varit helt kär i henne. Sån skillnad med en sladdis och stora barn som hjälper till och klarar sig själva :) nu har de faktiskt sagt att de vill ha ett syskon till men vi har sagt nej :p tänker hålla de hemligt för dom och alla tills efter nipt då man sett att allt ser bra ut.
Kommer bli svårt eftersom vi tidigare berättat typ direkt, hehe.
grattis! Väldigt tydligt gravid :)
Det helt klart två streck! Grattis! 🥰
Det tror jag också att du gjorde 😊 Grattis! ❤️
Jag hade väntat med digitalt till åtminstone BIM men det är ju pga mina tidigare erfarenheter, se inlägg ovan 😊🙈
Idag blev det ett plus för mig, svagt. -4 bim.
så spännande :)
vet ni om de finns någon grupp för bf april 2025?
Ahaa men då är du ju gravid, grattis. Så kul!:)
jo de har varit helt kär i henne. Sån skillnad med en sladdis och stora barn som hjälper till och klarar sig själva :) nu har de faktiskt sagt att de vill ha ett syskon till men vi har sagt nej :p tänker hålla de hemligt för dom och alla tills efter nipt då man sett att allt ser bra ut.
Kommer bli svårt eftersom vi tidigare berättat typ direkt, hehe.