• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Lugnoro

Testa tidigt-testet var jättesvagt. Tror tyvärr att det är en kemisk graviditet den här gången och att mensen kommer snart. 

• Snorkfrökenhär
    angermanlandskan skrev 2024-07-22 13:29:14 följande:

Tack Anonym (Jag ser!) ❤️

Skräckblandad förtjusning nu. Jag vet knappt någonting om att vänta eller ha barn. Hur kommer jag att må, vad får jag äta och inte, hur funkar föräldrapenning, vad behöver vi förbereda? 😩

Vågar inte riktigt tro på det heller. Jag köpt ett tvåpack CB-tester (testa tidigt) och tänker att jag ska ta ett senare idag och ett imorgon. Hjälp. 😮?💨

Grattis 😍 Saker och ting ordnar sig allt eftersom, du har en fantastisk tid framför dig 😄
  • Snorkfrökenhär
    Lugnoro skrev 2024-07-22 17:29:48 följande:

Testa tidigt-testet var jättesvagt. Tror tyvärr att det är en kemisk graviditet den här gången och att mensen kommer snart. 

Kanske fortfarande är för tidigt för starka positiva test 🙏🏻 Vet precis hur det är att få supersvaga test som inte stegrar, inte kul. Men är inte kört förrän det är kört, än finns absolut hopp för dig 😊
  • Heybae

Nu kom det lite brunt när jag torkar mig så mensen är på ingång 😭. 

• Snorkfrökenhär
    Heybae skrev 2024-07-22 19:45:30 följande:

Nu kom det lite brunt när jag torkar mig så mensen är på ingång 😭. 

Nooooo 😩 Tråkigt. Nya tag 💪🏻
  • Snorkfrökenhär

Kom hem sent ikväll och kunde inte låta bli att testa då jag har massor av test här hemma 🙈 Men typ blankt. En svag, svag skugga som inte behöver betyda ett skvatt och kanske är det bara jag som ser det också 😆 Blir att snällt vänta en dag eller två och testa igen.

ÄL+9 och såhär ser det ut:

• Anonym (Sladdis)

Skulle precis svara dig att det såg ut som mitt, jag såg eventuellt en liten skugga men tänkte att jag inbillade mig. Såg då att vi hade samma typ av test. Lägger upp min bild som jag dock tycker är tvärblank, ÄL+9.
  • Lillapandan

Hur håller ni er från att testa när man väntar? Jag håller på att bli galen, tiden går så långsamt haha är på äl+7.

Svar på tråden BIM juli 2024