BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Testa tidigt-testet var jättesvagt. Tror tyvärr att det är en kemisk graviditet den här gången och att mensen kommer snart.
Tack Anonym (Jag ser!) ❤️
Skräckblandad förtjusning nu. Jag vet knappt någonting om att vänta eller ha barn. Hur kommer jag att må, vad får jag äta och inte, hur funkar föräldrapenning, vad behöver vi förbereda? 😩
Vågar inte riktigt tro på det heller. Jag köpt ett tvåpack CB-tester (testa tidigt) och tänker att jag ska ta ett senare idag och ett imorgon. Hjälp. 😮?💨
Testa tidigt-testet var jättesvagt. Tror tyvärr att det är en kemisk graviditet den här gången och att mensen kommer snart.
Nu kom det lite brunt när jag torkar mig så mensen är på ingång 😭.
Nu kom det lite brunt när jag torkar mig så mensen är på ingång 😭.
Kom hem sent ikväll och kunde inte låta bli att testa då jag har massor av test här hemma 🙈 Men typ blankt. En svag, svag skugga som inte behöver betyda ett skvatt och kanske är det bara jag som ser det också 😆 Blir att snällt vänta en dag eller två och testa igen.
ÄL+9 och såhär ser det ut:
Jättesvagt sträck igen.
Hur håller ni er från att testa när man väntar? Jag håller på att bli galen, tiden går så långsamt haha är på äl+7.
Nu börjar jag tro på att det är sant. Hoppas det jag känner i buken är molvärk och inte mensvärk.