BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Tog precis ett till rfsu test. ÄR testnarkoman delux som redan såhär långt innan bim testar och dessutom tar ett andra test redan idag men nu syns det tydligare men fortfarande vääääldigt svagt.
Det var extremt svårt att få det på bild men lyckades få till en vinkel nu där man ser även på bild. Vad tror ni?🙏
Spännande JustinzeVar 😄 Jag ser tydligt ett streck och håller tummarna att det är på riktigt.
EmmaJoh Har du haft nå symtom på att ÄL varit med än positivt test? Positivt ÄL garanterar ju inte ÄL för någon, bara att kroppen försöker ägglossa, men ibland kan man få fler hintar eller symtom som indikerar på att det skett 😊
Jag har idag haft bruna flytningar, som när mensen kommer, så jag tror det är kört denna månad:(
Kan tillägga att bildens kvalité försämrades stort när jag laddade upp bilden här. Strecket är relativt starkt och i rätt färg osv. Men min man som sagt.. han säger att han inte vågar tro på det eller bli glad förrän det visar positivt på cb veckoindikator. Och livrädd nu att ta det idag och de skulle vara negativt av nån anledning
Snorkfrökenhär. Kan inte citera.
Ja, vet inte alls vad jag ska tro. Är säker på att ägglossningen har varit iaf. Men inte när.
Vad jobbigt att glömma termometern. Hoppas du får plus sedan! Har du några symptom?
JustinzeVar Jag törs nog säga grattis 😍
Lugnoro Vet precis hur det kan vara att gå och vänta utan att veta när mensen borde komma, förut hade jag lite oregelbunden cykel och kunde inte alltid känna av ägglossningen? Går ju inte göra annat än å vänta och se.
Jag har iaf inga symtom direkt mer än små vaga känningar jag ofta brukar ha. Väldigt gasig och bubblig mage dock 😆 Kanske kan va nåt? Näää, jag vet int. Jag har varit gravid 3 gånger och aldrig haft symtom såhär tidigt, fått symtom först några veckor efter BIM så lägger inte så stor vikt vid det, men hade ju varit lite roligare och mer spännande att få känna nåt som andra kan göra 😄
Sladdis Ser ju lovande ut med din tempkurva 🙏🏻😄 Jag brukar smygtesta ÄL+9 eller +10 som tidigast så jag skulle testa om jag kunde, har mina test hemma och är på resande fot så jag får snällt avvakta, men det kanske är lika bra 😅