• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • JustinzeVar
    EmmaJoh skrev 2024-07-17 19:30:14 följande:

Justin­zeVar jag fick också näsblod i går och jag har aldrig haft det förut! BIM ca 21/7, inte testat än men öm i livmodern och sticker lite. Mycket, kladdiga flytningar som jag annars knappt har alls. Kissar massor flera gånger om dagen. Och otroligt trött, men det är jag nog alltid. 😅

Åh hoppas verkligen vårat näsblod visar sig vara en graviditet🙏 jag hade stickningar och molvärk i livmodern dem första dagarna efter äl men sen avtog det och istället fick jag som nålstick i bröstvårtorna som kommer och går. Är rätt obehagligt när det kommer och har aldrig känt det förut men då jag gjorde en korrigering av mina bröst (implantat-byte bla) i mars så tänker jag att det ev. Skulle kunna vara nerver som börjar hitta tillbaka till varandra eller nåt så vågar inte förknippa det med graviditet än.. det där med flytningarna du skriver om har jag läst ska vara ett positivt tecken! själv är jag lika torr där som i nosen haha.. :( kissnödigheten har jag dock också! :)
  • EmmaJoh
    JustinzeVar skrev 2024-07-17 19:36:46 följande:
    Åh hoppas verkligen vårat näsblod visar sig vara en graviditet🙏 jag hade stickningar och molvärk i livmodern dem första dagarna efter äl men sen avtog det och istället fick jag som nålstick i bröstvårtorna som kommer och går. Är rätt obehagligt när det kommer och har aldrig känt det förut men då jag gjorde en korrigering av mina bröst (implantat-byte bla) i mars så tänker jag att det ev. Skulle kunna vara nerver som börjar hitta tillbaka till varandra eller nåt så vågar inte förknippa det med graviditet än.. det där med flytningarna du skriver om har jag läst ska vara ett positivt tecken! själv är jag lika torr där som i nosen haha.. :( kissnödigheten har jag dock också! :)
    Håller tummarna för oss båda! :) försöker hålla mig från att testa men det är inte så lätt hehe..
  • Snorkfrökenhär

Jag hade nästäppa och blödde ofta näsblod när jag var gravid, man kan få sköra slemhinnor lite överallt som gravid, kanske är ett gott tecken för er som fått näsblod även om det är tidigt 😄🙏🏻

• Heybae

Hoppar in här. 👌
    Har haft 2 missfall efter varandra ( september 2023 och februari 2024) fått missfall i ca vecka 6 båda gångerna.

Nu hoppas jag på pluss denna månaden. Här är min kurva då jag använder natural cycle. 
    Har BIM på Måndag 22/7

Någon annan som tempar? Hur ser era kurvor ut? 🥰

• Moav

Jag tempar och tydligen var min ägglossning inte alls när jag trodde runt dag 15-16 i cykeln när jag började få symtom, utan jag fick positivt på ägglossningstest i lördags (13/7), cykeln blir därmed väldigt lång denna månad när den förra månaden var 27 dagar. 

BIM bör därmed vara kring den 26-29/7. Vi får se vad som händer helt enkelt 🤗

• Anonym (AO)

Ttempar också. Bim på söndag. Negativt test idag. 

har molvärk & nästäppa men pga negativt test så tror jag att mensen tyvärr kommer.
  • Snorkfrökenhär

Jag med tempar, men har glömt termometern hemma så inte kunnat kolla senaste dagarnas temp, men viktigaste är ju att ha fått ÄL bekräftad iaf, det brukar se rätt så likadant ut varje månad 😊

Inga fler missfall för dig nu Heybae tycker jag, håller tummarna att det är er tur nu snart 🌸
  • EmmaJoh

Verkar smidigt med Natural cycles, men för mig med pcos blir det kanske svårt?

Mina symtom har avtagit, men den molande värken långt ner i magen har kommit tillbaka och har även fått lite halsbränna. Blir sur på min hjärna om det visar sig att jag inte är gravid och den hittat på alla de här symtomen. ObestämdSka testa på söndag! 

• Nanathalie

Sent igårkväll började jag må ordentligt jävla illa. Typ: "Vart är toan"-illa. Vaknar med illamåendet idag också.

Jag aaavskyr att må illa men just nu hoppas jag det är ett tecken. Har också drömt väldigt knepiga drömmar i några dagar, inatt att jag tog positivt gravtest exempelvis. 

Hoppas verkligen på ett plus i dagarna. Bim närmar sig med snigelsteg, cirka 5 dagar kvar. Ska försöka låta bli att testa tills om 5 dagar men är ju sämst på att hålla mig..

• knyttets

Kunde inte hålla mig från att testa idag! Äl+10 men ett skrikande vitt negativt. Får hålla mig några dagar till och se om det ännu hinner svänga. Ont i brösten och fruktansvärd trötthet dras jag med, i övrigt inga tydliga symtom. 

Svar på tråden BIM juli 2024