• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • EmmaJoh
    knyttets skrev 2024-07-19 10:00:41 följande:

Kunde inte hålla mig från att testa idag! Äl+10 men ett skrikande vitt negativt. Får hålla mig några dagar till och se om det ännu hinner svänga. Ont i brösten och fruktansvärd trötthet dras jag med, i övrigt inga tydliga symtom. 

Kunde inte hålla mig från att testa jag heller. ÄL +12 och även mitt heelt vitt. Antar att det åtminstone hade synts lite lite grann om det hade varit så att jag är gravid, även om det är ett vanligt RFSU test? Fick dessutom mensvärk sen efter lunch så det är nog kört för mig. Även om det känns lite tidigt för mensvärk. Hållet tummarna för dig iaf! :) 
  • Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-07-19 09:51:00 följande:

Sent igårkväll började jag må ordentligt jävla illa. Typ: "Vart är toan"-illa. Vaknar med illamåendet idag också.

Jag aaavskyr att må illa men just nu hoppas jag det är ett tecken. Har också drömt väldigt knepiga drömmar i några dagar, inatt att jag tog positivt gravtest exempelvis. 

Hoppas verkligen på ett plus i dagarna. Bim närmar sig med snigelsteg, cirka 5 dagar kvar. Ska försöka låta bli att testa tills om 5 dagar men är ju sämst på att hålla mig..

Illamående låter ju lovande även det suger att må illa.  Dagarna får gå snabbt till BIM. Fasiken jag har ju 5 dagar kvar till BIM ser jag nu? inte så långt kvar för mig heller 😅 Jag har dock inget sånt där starkt symtom som illamående. Bara öm kring livmodersområdet och någon diffus molvärk har jag känt av idag, men kan lika gärna varit inbillning 😆 
  • JustinzeVar

SNÄLLA säg att jag inte är den enda som ser ett extremt svagt streck!??? Vet dock inte hur bilden blir när den laddas upp. Syns oavsett bättre i verkligheten men såååå svagt. Är på bim -3 ungefär
  • JustinzeVar

SNÄLLA säg att jag inte är den enda som ser ett extremt svagt streck!??? Vet dock inte hur bilden blir när den laddas upp. Syns oavsett bättre i verkligheten men såååå svagt. Är på bim -3 ungefär
  • JustinzeVar

• JustinzeVar

Vet inte varför jag råkade skicka bilden 3 gånger! dessutom skrev jag fel, är på bim -4 eller kanske tom bim -5

• Anonym (Sladdis)
    JustinzeVar skrev 2024-07-20 07:50:30 följande:
    Kan tyvärr inte se något men håller tummarna att det blir starkare om nån dag ❤️
  • Anonym (Sladdis)

Jag tempar också och min kurva ser tyvärr precis likadan ut som den brukar efter ÄL så tror det är kört för denna månaden. Dock va äl en dag tidigare än innan så kanske har inositol och munkpepparn haft en betydelse ☺️
  • Anonym (Jag ser!)

Jag ser, Justine! Tror att det där är positivt.

Svar på tråden BIM juli 2024