BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Jag ser, Justine! Tror att det där är positivt.
Tog precis ett till rfsu test. ÄR testnarkoman delux som redan såhär långt innan bim testar och dessutom tar ett andra test redan idag men nu syns det tydligare men fortfarande vääääldigt svagt.
Det var extremt svårt att få det på bild men lyckades få till en vinkel nu där man ser även på bild. Vad tror ni?🙏
(Ibland funkar det inte att citera) jag ser absolut JustinzeVar! Mitt helt blankt i morse, BIM i morgon men börjar bli osäker på om jag verkligen hade ÄL helgen för två veckor sedan. Har man PCOS kan det tydligen visa positivt fastän det egentligen inte är det. Så trist!
Glad att det inte bara är mina ögon som ser!! Men vågar knappt bli glad än. Har ju läst om spökstreck och sånt och är bara på äl+8 så känns så osäkert..
Håller tummarna att din äl skett och att vi båda har ett staaaarkt jävla plus om ett par dagar
Glad att det inte bara är mina ögon som ser!! Men vågar knappt bli glad än. Har ju läst om spökstreck och sånt och är bara på äl+8 så känns så osäkert..
Håller tummarna att din äl skett och att vi båda har ett staaaarkt jävla plus om ett par dagar
Mina bröst spänner. Men pga konstig graf vet jag inte när jag hade ägglossning och därmed inte heller när mensen ska komma.
Spännande JustinzeVar 😄 Jag ser tydligt ett streck och håller tummarna att det är på riktigt.
EmmaJoh Har du haft nå symtom på att ÄL varit med än positivt test? Positivt ÄL garanterar ju inte ÄL för någon, bara att kroppen försöker ägglossa, men ibland kan man få fler hintar eller symtom som indikerar på att det skett 😊
Mina bröst spänner. Men pga konstig graf vet jag inte när jag hade ägglossning och därmed inte heller när mensen ska komma.
Det är ju riktigt lurigt? jobbigt läge.
Snart har ÄL+7 passerat för mig, hade varit roligt att få se vad min temp ligger på men kan inte kolla det förrän tisdagsmorgon då vi är på vift och jag glömde termometern hemma, men jag är sjukt nyfiken, inga gravtest har jag heller så jag kan smygtesta som er andra 😄
Jag har idag haft bruna flytningar, som när mensen kommer, så jag tror det är kört denna månad:(