• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Anonym (Inte jag)
    Lillapandan skrev 2024-07-23 08:19:44 följande:

Hur håller ni er från att testa när man väntar? Jag håller på att bli galen, tiden går så långsamt haha är på äl+7.

Jag har inget problem att vänta med test tills bim.
    visst är man mycket nyfiken men jag tycker det skapar bara mer besvikelse, deppig och förvirrad om testet visas negativt eller svagt falskt svar när man testar tidigt. Och fördelar med att testa sent så behöver man inte slösa massa tester i onödan.
    se till att du har full schema varje dag och gör olika saker då går tiden snabbare 🙂
  • Lillapandan
    Anonym (Inte jag) skrev 2024-07-23 09:52:59 följande:
    Jag har inget problem att vänta med test tills bim.
    visst är man mycket nyfiken men jag tycker det skapar bara mer besvikelse, deppig och förvirrad om testet visas negativt eller svagt falskt svar när man testar tidigt. Och fördelar med att testa sent så behöver man inte slösa massa tester i onödan.
    se till att du har full schema varje dag och gör olika saker då går tiden snabbare 🙂
    Det är ju sant men man blir så nyfiken 😅
  • Anonym (Sladdis)

Idag steg min temp igen 🤔
    Har mensvärk och väldigt ömma och spända bröst. Ingen mens än så länge. Bifogar bild på förra och denna cykels tempkurva. 
    Va tror ni? Är tempen så pass hög att jag fortfarande vågar hoppas? ☺️
  • Anonym (Sladdis)
    Lugnoro skrev 2024-07-23 05:37:48 följande:

Jättesvagt sträck igen. 

Avvakta nån dag och testa igen. Håller tummarna för dig 💕
  • Snorkfrökenhär

Min temp imorse var inte så hög så jag räknar med att mensen dyker upp om två dagar. Suck. Nya tag nästa månad 😊 

• Snorkfrökenhär
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-23 10:44:37 följande:

Idag steg min temp igen 🤔
    Har mensvärk och väldigt ömma och spända bröst. Ingen mens än så länge. Bifogar bild på förra och denna cykels tempkurva. 
    Va tror ni? Är tempen så pass hög att jag fortfarande vågar hoppas? ☺️
    Med den tempen hade jag fortsatt ha hoppet kvar 😊
  • Anonym (Sladdis)
    Snorkfrökenhär skrev 2024-07-23 10:59:26 följande:
    Med den tempen hade jag fortsatt ha hoppet kvar 😊
    Ja jag hoppas, blev rätt glad imorse när jag såg att den stigit igen. Nu ska jag bara hålla mig ifrån att testa i tid o otid 😂
    Tråkigt att din temp gått ner 😔 
  • StrawberryKiss

Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens. 

Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen. 

BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
    Och har dessutom PCOS. 

Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test. 

Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.

Symptom:
    Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
    Lätt yr 
    Andfådd 

Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp! Hjärta

• Anonym (Sladdis)
    StrawberryKiss skrev 2024-07-23 11:53:49 följande:

Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens. 

Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen. 

BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
    Och har dessutom PCOS. 

Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test. 

Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.

Symptom:
    Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
    Lätt yr 
    Andfådd 

Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp! Hjärta

Stort grattis! Va kul! 😊
  • Snorkfrökenhär

Jag har räknat fel, minns fel dag då ÄL var så BIM är idag och mensen dök nyss upp 😆 Lycka till ni andra och grattis till alla som plussat 🌸

Svar på tråden BIM juli 2024