BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Hur håller ni er från att testa när man väntar? Jag håller på att bli galen, tiden går så långsamt haha är på äl+7.
Jättesvagt sträck igen.
Min temp imorse var inte så hög så jag räknar med att mensen dyker upp om två dagar. Suck. Nya tag nästa månad 😊
Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens.
Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen.
BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
Och har dessutom PCOS.
Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test.
Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.
Symptom:
Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
Lätt yr
Andfådd
Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp!
Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens.
Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen.
BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
Och har dessutom PCOS.
Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test.
Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.
Symptom:
Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
Lätt yr
Andfådd
Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp!
Jag har räknat fel, minns fel dag då ÄL var så BIM är idag och mensen dök nyss upp 😆 Lycka till ni andra och grattis till alla som plussat 🌸