• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Rebecka 714
    Anonym (Sladdis) skrev 2024-07-26 08:48:57 följande:
    Tack! ☺️
    Våra barn tror att jag och pappa fortfarande diskuterar huruvida vi ska ha en till eller ej, vill vänta med att berätta ett tag till iaf.
    Jag har aldrig gjort varken KUB eller nipt.
    Denna gång känner jag dock att åldern gör att jag vill göra båda men har lite dålig koll 😂
    När gör man nipt? 
    Man kan göra från v 10:)
    jag gjorde de förra gången också. De är dyrt men känns ändå värt för att stilla oron. :) sen kan man få reda på kön då med om man vill :)
  • Anonym (EP)

Tog ett tidigt gravtest från clearblue efter det första RFSU och det visar också positivt!!! Heeeelt otroligt, ett års väntan! Semestern gjorde nog sitt?ska ta digitalt om några dagar, är på BIM-3 idag 
  • Rebecka 714

Grattis! 

Anonym (EP) skrev 2024-07-26 10:08:33 följande:
    Tog ett tidigt gravtest från clearblue efter det första RFSU och det visar också positivt!!! Heeeelt otroligt, ett års väntan! Semestern gjorde nog sitt?ska ta digitalt om några dagar, är på BIM-3 ida
  • Lillapandan
    Anonym (EP) skrev 2024-07-26 10:08:33 följande:

Tog ett tidigt gravtest från clearblue efter det första RFSU och det visar också positivt!!! Heeeelt otroligt, ett års väntan! Semestern gjorde nog sitt?ska ta digitalt om några dagar, är på BIM-3 idag 
    Grattis 😊
  • Anonym (Sladdis2025)

Någon som inte plussat? :) och som har Bim nu i början av augusti? Så kan vi följas åt!
    Jobbar på 3:e barnet, sambons första och mina är 8 & 14 år och jag är 38:) 

• Lillapandan

Får nog snart ge upp för denna månaden här😅
    Tagit ett par test nu men alla ser blanka ut eller streck som bara mina ögon ser :(

• Lillapandan
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-07-26 11:51:14 följande:

Någon som inte plussat? :) och som har Bim nu i början av augusti? Så kan vi följas åt!
    Jobbar på 3:e barnet, sambons första och mina är 8 & 14 år och jag är 38:) 

Jag har inte plussat än men hoppas på att göra det☺️har dock bim på måndag 
  • Anonym (EP)

Lycka till Sladdis2025 och Lillapandan!! 

Svar på tråden BIM juli 2024