BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Jag har räknat fel, minns fel dag då ÄL var så BIM är idag och mensen dök nyss upp 😆 Lycka till ni andra och grattis till alla som plussat 🌸
Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens.
Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen.
BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
Och har dessutom PCOS.
Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test.
Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.
Symptom:
Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
Lätt yr
Andfådd
Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp!
Bestämde mig igår för att om tempen fortfarande va hög idag skulle jag ta ett nytt test, testa tidigt.
Vakna med fruktansvärd mensvärk inatt och va helt säker på att mensen skulle komma.
Tog tempen imorse och den hade stigit mer 😁
Gick upp och tog ett test, lite i chock ser jag att det utan tvekan är positivt 🥰☺️
För visst är det ingen tvekan? 😂
Sladdis, grattis!
Sladdis, grattis!
Har följt den här tråden utan att skriva då det alltid slutat med att jag fått min mens.
Jag har haft lite mensvärk efter ÄL och det är vanligt för mig, men i helgen fick jag sån jobbig mensvärk och brukar inte få sådär ont innan mens utan det är vanligt med sån smärta dag 2-3 in i mensen.
BIM 22/7 alltså igår, ingen mens i sikte men samtidigt inget ovanligt då min mens var sen med 4-5 dagar sist.
Och har dessutom PCOS.
Imorse låg jag på soffan och försökte jobba men kände mig så seg och scrollade på mobilen när jag helt plötsligt gick upp och gjorde ett test.
Och till min förvåning så blev det positiv. Har alltid hört att jag skulle behöva söka hjälp dagen jag vill få barn pga min PCOS.
Symptom:
Ganska torr down below, inga mer flytningar än vanligt.
Lätt yr
Andfådd
Jag önskar er andra verkligen lycka till och ge inte upp!
Detta hjälpte så mycket att läsa, känner mig hoppfull!
Stooort grattis!!! ❤️
Bestämde mig igår för att om tempen fortfarande va hög idag skulle jag ta ett nytt test, testa tidigt.
Vakna med fruktansvärd mensvärk inatt och va helt säker på att mensen skulle komma.
Tog tempen imorse och den hade stigit mer 😁
Gick upp och tog ett test, lite i chock ser jag att det utan tvekan är positivt 🥰☺️
För visst är det ingen tvekan? 😂
Själv är jag på BIM-5 idag och har precis börjat få mer flytningar, det har varit så torrt hela tiden varje månad såhär innan mens..man får lite hopp men vågar inte hoppas på nått❤️