• Sand13

BIM juli 2024

Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤

• Svar på tråden BIM juli 2024
  • Lillapandan
    mammaatillen skrev 2024-07-24 12:41:05 följande:

Själv är jag på BIM-5 idag och har precis börjat få mer flytningar, det har varit så torrt hela tiden varje månad såhär innan mens..man får lite hopp men vågar inte hoppas på nått❤️

Håller tummarna för dig! Det är precis samma för mig just nu men man vågar inte hoppas för mycket som du säger ❤️
  • Rebecka 714

Bil -6
    asså är jag inte gravid är det ju sjukt konstigt.

efter äl så brukar alltid den molande känslan gå över för mig och jag mår prima fram till mensen. Då får jag mensvärk DAGEN mensen kommer.

men nu, två dagar efter äl så fortsatte liksom bara den molande känslan.
    nu sen tre dagar tillbaka är det en konstant molande mensvärkkänsla.

inatt vaknade jag upp av att de värkte i magen.
    jag har inte haft sådär så långt innan mens förut :o

tester visar såklart minus men de är ju så tidigt än. Men känner i min kropp att jag är typ 95% säker att jag är gravid, haha. Skulle bli mycker förvånad om mensen kom för då har min kropp verkligen lurat mig.

sååå spännande och så svårt å vänta. Ska testa nu varje morgon tills BIM. Orkar inte vänta 🤣

• Lillapandan
    Rebecka 714 skrev 2024-07-24 16:40:35 följande:

Bil -6
    asså är jag inte gravid är det ju sjukt konstigt.

efter äl så brukar alltid den molande känslan gå över för mig och jag mår prima fram till mensen. Då får jag mensvärk DAGEN mensen kommer.

men nu, två dagar efter äl så fortsatte liksom bara den molande känslan.
    nu sen tre dagar tillbaka är det en konstant molande mensvärkkänsla.

inatt vaknade jag upp av att de värkte i magen.
    jag har inte haft sådär så långt innan mens förut :o

tester visar såklart minus men de är ju så tidigt än. Men känner i min kropp att jag är typ 95% säker att jag är gravid, haha. Skulle bli mycker förvånad om mensen kom för då har min kropp verkligen lurat mig.

sååå spännande och så svårt å vänta. Ska testa nu varje morgon tills BIM. Orkar inte vänta 🤣

Oj så spännande. Jag väntar otåligt på ett positivt test, men tänker att jag får vänta några dagar till innan jag testar😅
  • Rebecka 714
    Lillapandan skrev 2024-07-24 17:22:48 följande:
    Oj så spännande. Jag väntar otåligt på ett positivt test, men tänker att jag får vänta några dagar till innan jag testar😅
    När har du bim?:)
    jag har på tisdag.
  • Lillapandan
    Rebecka 714 skrev 2024-07-24 19:59:37 följande:
    När har du bim?:)
    jag har på tisdag.
    Måndag, skulle ha varit lördag men äl kom lite senare :)

Så snart kan man nog våga ta ett test :)
  • Lugnoro

Det är tydligare i verkligen. Det har blivit tydligare, men inte jättemycket. Har kvar symptom också och tempen ligger högt. 

• Anonym (Sladdis)
    Lugnoro skrev 2024-07-24 22:21:02 följande:

Det är tydligare i verkligen. Det har blivit tydligare, men inte jättemycket. Har kvar symptom också och tempen ligger högt. 

Där är ju klart ett streck i alla fall. Är det ett vanligt eller tidigt test? 
    Eftersom du är osäker på när ÄL va hade jag försökt vänta nån dag och ta ett nytt. Men vet också att det är lättare sagt än gjort. 
    Håller tummarna att du får en fin stegring nästa test 🥰
  • Anonym (Sladdis)
    Lugnoro skrev 2024-07-25 06:18:51 följande:

Anonym (Sladdis)
    Det är ett vanligt test. Inte testa tidigt..

Men då är där ju en stegring för visst va dina andra test testa tidigt?
    Jag tog ett vanligt igår på eftermiddagen så va i princip blankt. Tog ett nytt nu på morgonen som va positivt.
    Så jag vågar mig nog på ett grattis till dig ☺️
Svar på tråden BIM juli 2024