Inlägg från: Anonym (Sladdis2025) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sladdis2025)

BIM juli 2024

Någon som inte plussat? :) och som har Bim nu i början av augusti? Så kan vi följas åt!
    Jobbar på 3:e barnet, sambons första och mina är 8 & 14 år och jag är 38:) 

• Anonym (Sladdis2025)
    Lillapandan skrev 2024-07-26 12:22:04 följande:
    Jag har inte plussat än men hoppas på att göra det☺️har dock bim på måndag 

Så spännande :) du får uppdatera om läget! 
    hur länge har ni försökt ? Barn sen tidigare ?

• Anonym (Sladdis2025)
    Anonym (EP) skrev 2024-07-26 13:01:45 följande:

Lycka till Sladdis2025 och Lillapandan!! 

Tack snälla! :) status för dig?
  • Anonym (Sladdis2025)
    Lillapandan skrev 2024-07-26 14:02:21 följande:
    Detta är andra månaden och inga barn sen tidigare :) 
    Okey! Gud så spännande :) Hur känns det, har du någon feeling inför Bim? :)
  • Anonym (Sladdis2025)
    Anonym (EP) skrev 2024-07-26 14:35:08 följande:
    Positiva test idag för första gången någonsin, det var jag som postade två bilder tidigare! Sååå sjukt
    Wow :) grattis grattis underbart!
  • Anonym (Sladdis2025)
    Oktober97 skrev 2024-07-26 14:58:56 följande:

Grattis till alla plus, så härligt att se! Har hållit mig lite i bakgrunden men följt tråden sedan start och hoppas att jag slipper gå med i BIM augusti 2024-tråden.. Har BIM 31 juli och känner mig rätt så hoppfull efter att ha timeat ÄL och upplever lite känningar. 

Kul att följas åt såhär :) 

Herregud så spännande för dig & kul att följa varandras framgångar och nya försök! fint med stöd & pepp! :)
    31 juli är ju snart, ska du köra något testa tidigt? 
  • Anonym (Sladdis2025)
    Oktober97 skrev 2024-07-26 15:57:34 följande:
    Superspännande! Är första ?riktiga? försöket med första barnet för oss, så det blir kul att se om alla månader av förberedelser har varit till hjälp. Jag har en ganska kort lutealfas, så vågar inte testa för tidigt men blir nog ett tidigt CB-test på måndag eller tisdag (om jag kan hålla mig!!) 

När har du BIM? :)

Oj oj så kul!:) Gud! måste ju vara omöjligt att hålla sig:)
    vad betyder kort fas? Alltså antal var räknas som kort och  hur beräknas den? Har noll koll Hahhaa! alltså jag vet inte riktigt, bör nog bli allt mellan 6-8 augusti. 
    blir så förvirrad, fick glad gubbe den 23 juli , så vet inte från viken dag jag ska räkna? 

• Anonym (Sladdis2025)
    Lillapandan skrev 2024-07-26 20:27:02 följande:

Tog ett digitalt testa tidigt som blev positiv nu på eftermiddagen, har nog inte riktigt kunnat ta in att det blev positivt och känner mig mest förvirrad😍

Men jag dör så himla skoj!! Gud tusen grattis!:) Magi!
    är det Bim idag eller testa tidigt? :) 
  • Anonym (Sladdis2025)
    Oktober97 skrev 2024-07-28 16:48:54 följande:
    Verkligen omöjligt, haha! Det är perioden efter ÄL fram till mensen, är i snitt 12-14 dagar lång och min är 10-11 dagar men det är ju väldigt individuellt såklart :) Åh spännande för dig, när tänker du testa? Den glada gubben ska visa dina två mest fertila dagar och ÄL kan isåfall inträffa under de kommande 24-36 timmarna. Fertility Friend satte ut min ÄL på samma dag som min glada gubbe och Natural Cycles dagen efter, så ungefär det kan du nog utgå från. Tempar du eller liknande och kan följa temperaturutvecklingen? 
    Haha! Då är jag med! tack för svar :) 
    men mitt är det lila och ska visa upp till 6 fertila dagar.

men blir inte klok! Glada gubben kom 23/7, sen ser testen ut som på bilden. (Svagaste var den 23/7 då)
    och idag har jag ont i äggstocken och känner mig svullen som jag brukar vid äl plus fertilt sekret.
    fattar verkligen ingenting! Hahhaa 
Svar på tråden BIM juli 2024