BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Hej!
Välkomna hit om ni vill följas åt, detta är en grupp för alla, vem som helst, som hoppas på plus i juli ❤
Jag startar denna tråden nu då min mens kom idag. Vårt 19:e försök gick alltså inte heller. Jag och sambon gör nu i juni vårt 20:e (naturliga) försök. Oerhört jobbig resa är detta. Vi har tid 15/7 till fertilitetshjälp. Fertilitetsutredningen är gjord och min kropp är där inga fel på, tvärtom är jag faktiskt väldigt fertil. Medan sambons spermaanalyser visade 99 % onormala spermier. Ingen vet varför det är så. Vi ger det dock ett sista försök (varför inte liksom? Det finns ju ändå 1 % normala spermier hos honom, så det är inte 100 % omöjligt, men dock inga bra odds, men ändå...), för jag hinner ha en ägglossning till innan vi har tid till fertilitetskliniken. Det blir nog ICSI för oss, inte IVF. Vet inte till 100 % ännu vilket det blir, det får vi se när vi gör upp planen med fertilitetskliniken den 15/7.
BIM juli 2024:
9/7, Sand13, 20:e försöket, 5:e barnet (1:a för sambon).
Hej Sand13!
Jag har ju följt dig i några andra trådar, men kom och tänka på dig och din situation när jag såg en inlägg på instagram precis.
Det är food_formation senaste inlägg som handlar om en mans förbättrade spermakvalite på 3 månader. Kanske värt för er att kika på det kontot/inlägget? Jag håller tummarna för er nu i juli ❤️
Hej Sand13!
Jag har ju följt dig i några andra trådar, men kom och tänka på dig och din situation när jag såg en inlägg på instagram precis.
Det är food_formation senaste inlägg som handlar om en mans förbättrade spermakvalite på 3 månader. Kanske värt för er att kika på det kontot/inlägget? Jag håller tummarna för er nu i juli ❤️
Hej, jag följer med i tråden. Detta blir vårt första försök, trackar min cykel med Natural Cycles så har ungefärlig koll på min äl och den är lustigt nog planerad på midsommarafton men har köpt hem CB äl-stickor ändå för att vara på den säkra sidan.
Måste va en oerhört jobbig situation ni är i, men all kärlek till er som fortsätter att orka och inte ger upp!
Hej, jag följer med i tråden. Detta blir vårt första försök, trackar min cykel med Natural Cycles så har ungefärlig koll på min äl och den är lustigt nog planerad på midsommarafton // men har köpt hem CB äl-stickor ändå för att vara på den säkra sidan.
Måste va en oerhört jobbig situation ni är i, men all kärlek till er som fortsätter att orka och inte ger upp!
Testade äl idag pga hade en del fertilt sekret och visst så hade det blivit det blivit en stegring och fick en blinkande gubbe, så nu blir det att mysa till det och fortsätta testa varje dag fram tills en fast gubbe visas på testet.
Detta borde ju även betyda att ÄL kommer tidigare än väntat. Håller alla tummar och tår.