BIM juli 2024
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Vi som hoppas på plus i juli kan följas åt här. ☺ Välkomna att joina ❤
Jag har en fråga.
Min temperatur har varit ungefär samma sedan mensen. Ingen dipp nu.
Igår var äl-testet positivt kl 14. Likaså idag kl 14.
Om vi bara ska ha sex en gång idag eller imorgon. Vilken dag är bäst då?
Att den fortfarande var positiv kl 14 betyder väl att jag inte haft ägglossning än?
BIM 17/7 så hoppar in i tråden jag med. På 6e försöket jag o min man första barnet. Håller alla tummar o tår för oss allihopa!
Uppdaterar mitt bim-datum då jag fick positivt äl-test idag och bim då troligtvis blir lite tidigare än jag beräknat.
Även mitt FÖRSTA positiva äl-test någonsin sen jag började testa så är överlycklig över det❤️ antingen har jag testat fel dagar/tider förut eller så har jag inte haft nån äl tidigare månader. Ja ja, nu kör vi 😎
1/7, hyjg9503, 1a barnet, 1a försöket - plussat 28/6
1/7, Hoppas på barn nr.4 , 2:a försöket plussat 29/6
3/7 OtroligtAnonym1989, 2a barnet, 13e försöket. Negativt test 7/7
6/7, Micasto, 1:a barnet, 1:a IVF-försöket - mens+neg test 29/6
7/7 Söderloppan, 1a barnet, 3:e försöket efter missfall
9/7, Sand13, 20:e försöket, 5:e barnet (1:a för sambon)
9/7, 2025Mackenzie, 2:a barnet, 1:a försöket
9/7, Juliab, 2:a barnet, 10e försöket. Två missfall.
11/7 Morticia91 1a barnet 7de försöket.
11/7 2kiddo 3dje barnet, 1a försöket
12/7, Båten, 4:e barnet, 5:e försöket.
15/7, Juliaaaaaaaaa, 1:a barnet, 4:e försöket efter missfall
16/7, Lindavs, 2:a barnet, 5:e försöket efter utomhavandeskap
21/7 Signatur, 1:a barnet, 10:e försöket
23/7 viplanerar3an, 3:e barnet
Jag har idag streck på äl-testet igen. Jag förstår inte? Är det ingen här som fått positiva ägglossningstester utan (vad jag tror är) ägglossning? Jag vet att det kan vara så om man är gravid men det känns otroligt då testet i sådana fall ska vara VÄLDIGT starkt, och inte direkt bli "blankt" från ena dagen till den andra. Använder stickor inte clearblues..
Jag har ju liksom 0 koll på när Bim är pga detta. Blir trött..
Jag har idag streck på äl-testet igen. Jag förstår inte? Är det ingen här som fått positiva ägglossningstester utan (vad jag tror är) ägglossning? Jag vet att det kan vara så om man är gravid men det känns otroligt då testet i sådana fall ska vara VÄLDIGT starkt, och inte direkt bli "blankt" från ena dagen till den andra. Använder stickor inte clearblues..
Jag har ju liksom 0 koll på när Bim är pga detta. Blir trött..
Jag har använt mig av både vanliga ÄLstickor och clearblueÄl test som visar blinkande smiley vid hög fertilitet och fast smiley vid maximal fertilitet. Denna gång fick jag direkt maximal fertilitet på clearblue och två starka streck på vanliga ÄL test några dagar innan jag trodde jag skulle ha ÄL. Förra gången hade jag väldigt sen ÄL. på ÄL stickorna ska ju båda strecken vara lika starka för att det ska ses som positiv.
rekomendation är att ÄL testa förmiddagen och kväll så man inte missar stegringen.
nu när jag är Gravid testade jag med ÄL test för skoj skull och de var lika starka streck
Tack för svar, låter ju bra, kan ta ett nytt test ikväll. Har endast testat varje morgon. Men märkligt att det var negativt igår morse med maximal stegring 8e och nu går uppåt igen. Blir som knäpp.
Tack för svar, låter ju bra, kan ta ett nytt test ikväll. Har endast testat varje morgon. Men märkligt att det var negativt igår morse med maximal stegring 8e och nu går uppåt igen. Blir som knäpp.
Tack för att du checkar in på mig ❤️
Fortsatt endast negativa tester men ingen mens!
Illamående, trött, väldigt ledsen och känns helt helt hopplöst just nu?. Har möte på gyn på måndag men tror, som vanligt, inte att dom kan hjälpa mig med varken fertilitet (vilket är OK då vi redan har ett barn) men dom hjälper inget med något annat.
Inte haft sex på 15 dagar så jag borde plussa snart om det är något. Ser mörkt ut 😪
Jag har en fråga.
Min temperatur har varit ungefär samma sedan mensen. Ingen dipp nu.
Igår var äl-testet positivt kl 14. Likaså idag kl 14.
Om vi bara ska ha sex en gång idag eller imorgon. Vilken dag är bäst då?
Att den fortfarande var positiv kl 14 betyder väl att jag inte haft ägglossning än?