• hyjg9503

BIM juli 2024

Hej, jag följer med i tråden. Detta blir vårt första försök, trackar min cykel med Natural Cycles så har ungefärlig koll på min äl och den är lustigt nog planerad på midsommaraftonTyst men har köpt hem CB äl-stickor ändå för att vara på den säkra sidan. 

Måste va en oerhört jobbig situation ni är i, men all kärlek till er som fortsätter att orka och inte ger upp!{#emotions_dlg.flower}

• hyjg9503
    Har BIM 4 juli så snart dags att börja testa med äl-stickor, tänkte köra imon och sen varannan dag tills måndag och sen därefter varje dag fram tills en fast lysande gubbe. Har köpt CB ägglossningstest Advanced för att maximera chansen tillsammans med mitt tempande, är det någon som har erfarenhet av dessa test och att både testa och tempa?Glad

Trots att det bara är första gången så känner jag mig otålig, förmodligen för att man har lite halvkasst tålamod sen innan hehe.Tyst

BIM juli 2024:
    4/7, hyjg9503, 1a barnet, 1a försöket

9/7, Sand13, 20:e försöket, 5:e barnet (1:a för sambon).
    12/7, Båten, 4:e barnet, 5:e försöket. 

• hyjg9503

Testade äl idag pga hade en del fertilt sekret och visst så hade det blivit det blivit en stegring och fick en blinkande gubbe, så nu blir det att mysa till det och fortsätta testa varje dag fram tills en fast gubbe visas på testet. 

Detta borde ju även betyda att ÄL kommer tidigare än väntat. Håller alla tummar och tår. 

• hyjg9503
    Anonym (Förälder2025?) skrev 2024-06-17 13:31:19 följande:

Hoppar in i gruppen jag med efter att ha följt liknande grupper tidigare men inte skrivit själv. Detta är sambon och mitt tredje försök med första barnet. 

Har fått för mig redan från början att det kommer att ta lång tid för oss att bli gravida trots regelbunden menscykel och koll på ägglossning, vilket känns nedslående, någon som tänkt likadant men lyckats bli gravid med tidigare barn?

Iom att det är första för mig så kan jag tyvärr inte svara på just den, men jag håller mina tummar stenhårt för er!

och välkommen hit!
  • hyjg9503

Min mens blev flyttad till 1/7 pga ägglossning kom tidigare än vanligt, gissar att det var bisolvonensn?fel? när jag hade en hemsk hosta. 

Valde att testa, och ett svagt plus dök upp idag!

• hyjg9503
    2025Mackenzie skrev 2024-06-28 17:37:59 följande:

Beställde hem CB Ultratidigt grav.test. 
    Jag och sambon har årsdag den 8/7 och BIM är 9/7.
    Så med lite tur kan vi få livets bästa besked på årsdagen!

Tack, och håller tummarna stenhårt för er!😍

1/7, hyjg9503, 1a barnet, 1a försöket - plussat 28/6
    6/7, Micasto, 1:a barnet, 1:a IVF-försöket 
    7/7 Söderloppan, 1a barnet, 3:e försöket efter missfall
    9/7, Sand13, 20:e försöket, 5:e barnet (1:a för sambon)
    9/7, 2025Mackenzie, 2:a barnet, 1:a försöket
    12/7, Båten, 4:e barnet, 5:e försöket. 
    15/7, Juliaaaaaaaaa, 1:a barnet, 4:e försöket efter missfall 
    21/7 Signatur, 1:a barnet, 10:e försöket
    23/7  viplanerar3an, 3:e barnet 
    25/7, Lugnoro, 1:a barnet, 4:e försöker efter missfall
    26/7, Snorkfrökenhär, 3:e barnet, 3:e försöket

27/7, Lillapandan, 1:a barnet, 3:e försöket
    27/7, JustinzeVar, 2:a barnet, 9:e försöket
    30/7 mammaatillen, 2a barnet (1a för sambon), 8e försöket
  • hyjg9503
    Anonym (Hoppas på barn nr.4) skrev 2024-07-01 19:56:15 följande:

Ja testade idag och ett starkare pluss Glad haft illamående sen äl+9 och sen några dagar tillbaka större och ömma bröst. Och kaffe smakar beskt och äckligt ( jag dricker många koppar kaffe varje dag annars Skrattande) och väldigt trött. Så hoppas det går vägen nu Hjärta

Så himla roligt, stort grattis!😍
Svar på tråden BIM juli 2024