BIM juli 2024
Hoppar in här i tråden. Vet faktiskt inte när jag har BIM då min cykel varit lite knasig senaste månaderna. Så är jag gravid nu är det en riktig slump. Cykeln har varit mellan 25 och 39 dagar senaste 4 månaderna 😅
Vi har diskuterat fram och tillbaka under ett års tid om vi ska försöka eller inte och jag har nog alltid varit mer positivt inställd än min man. Det här blir i så fall bebis 3, de två andra är 6 och 8 år.
Vi har inte skyddat oss men inte heller blivit gravida, jag blir 35 senare i år och har tänkt att jag kanske inte kan bli gravid längre (även om det såklart är fysiskt möjligt).
Sen kan man ju aldrig riktigt planera och egentligen passar det väl inte helt 100 om jag är gravid nu, då jag studerar på heltid och en bebis nu skulle vara mitt i terminen till våren. Men det roliga i det är väl att det hade blivit slutet av mars, våra två andra är födda den 25 och 27 mars. Så är kanske meningen att vi ska få en nummer 3 i samma period?
Symtom som jag har är ett illamående ganska konstant, spänningar i livmodern och extremt trött. Kan somna flera gånger om dagen plötsligt 😅
Jag ska testa i helgen, för då är det ÄL +10-12 (tror jag). Tog ett test för 3 dagar sen som var blankt, men vet som sagt inte riktigt när jag hade ÄL.