Snorkfrökenhär skrev 2024-07-21 09:01:56 följande:
JustinzeVar Jag törs nog säga grattis 😍
Lugnoro Vet precis hur det kan vara att gå och vänta utan att veta när mensen borde komma, förut hade jag lite oregelbunden cykel och kunde inte alltid känna av ägglossningen? Går ju inte göra annat än å vänta och se.
Jag har iaf inga symtom direkt mer än små vaga känningar jag ofta brukar ha. Väldigt gasig och bubblig mage dock 😆 Kanske kan va nåt? Näää, jag vet int. Jag har varit gravid 3 gånger och aldrig haft symtom såhär tidigt, fått symtom först några veckor efter BIM så lägger inte så stor vikt vid det, men hade ju varit lite roligare och mer spännande att få känna nåt som andra kan göra 😄
Sladdis Ser ju lovande ut med din tempkurva 🙏🏻😄 Jag brukar smygtesta ÄL+9 eller +10 som tidigast så jag skulle testa om jag kunde, har mina test hemma och är på resande fot så jag får snällt avvakta, men det kanske är lika bra 😅
När kommer du hem igen? Vilken cykeldag är du på då?
Jag har inte plussat förrän BIM+5 och BIM+8 mina tidigare graviditeter men då va jag inte medveten om hur lång min lutealfas var. Om den va lika kort då är det ju inte så konstigt egentligen.
Så därför försöker jag avvakta med att testa men känner jag mig själv så blir det ett test imorgon 🙈
Båda gångerna jag varit gravid har jag haft mycket molvärk långt innan plusset men har det minst en vecka innan mens också så ja, kan ju va vilket som 😂