Inlägg från: Anonym (EP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (EP)

BIM juli 2024

JustinzeVar skrev 2024-07-21 10:37:17 följande:

Knep ihop 4 timmar och tog cb ❤️
    Tack för gratulationerna❤️ har fortfarande inte tagit in det, snart 1 år sedan vi började försöka och har första tiden hos fertilitetsklinik på onsdag (!!) så trodde aldrig denna dag skulle komma. Lycka till ni andra🙏❤️
    GRATTIS! Vi har också försökt i ganska exakt ett år nu utan att lyckas, har BIM 29/7 och hoppas att semester och ledighet har gjort sitt! Hur gamla är ni? Gjorde du/ni något speciellt just denna månad? Grattis igen, så glad för er skull! Stor kram 
  • Anonym (EP)

Tror fasiken jag testade positivt också?..hjälp mig att tyda!! Ska åka iväg och köpa digitala test snart också. Tog på BIM -3, aldrig fått minsta antydan till streck tidigare och vi har försökt i ganska exakt 1 år. 
  • Anonym (EP)

Tog ett tidigt gravtest från clearblue efter det första RFSU och det visar också positivt!!! Heeeelt otroligt, ett års väntan! Semestern gjorde nog sitt?ska ta digitalt om några dagar, är på BIM-3 idag 
  • Anonym (EP)

Lycka till Sladdis2025 och Lillapandan!! 

• Anonym (EP)
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-07-26 13:45:10 följande:
    Tack snälla! :) status för dig?
    Positiva test idag för första gången någonsin, det var jag som postade två bilder tidigare! Sååå sjukt
Svar på tråden BIM juli 2024