Anonym (Lol) skrev 2024-04-30 09:15:13 följande:
nej det är en väldigt liten del kvinnor som går ut och inte behöver göra någon ansträngning för att män ska dras till dom. I verkligheten så är det väldigt många kvinnor som aldrig får uppmärksamhet. De som får uppmärksamhet är snygga, unga och smala. Vi andra gråa möss behöver anstränga oss precis som män med att skicka ut positiva signaler och vara öppna för nya kontakter.
ska man generalisera så är män mindre selektiva än kvinnor och därmed öppna för bredare grupp. Medans kvinnor är försiktigare i vem dom kan tänka sig för att inte bli någons "bättre än inget".
män fiskar med nät och kvinnor med spö.
Vilket skitsnack rent ut sagt som du kommer med!
Jag vet ju såklart inte hur du ser ut!? Jag vet ju inte om du är skitful som kvinna (inom och utom dig)..eller om du är snygg eller åtm ser normal ut.. Det vet ju inte jag..Så jag säger inte att du ÄR ful..Däremot är ju det något som är fel..Om du är en vacker kvinna på utsidan (som inte betyder jack shit egentligen) och inte lyckas få en man..Kolla upp din personlighet. Din mentala hälsa. För Något är helt fel!
Karlar gillar inte vilka kvinno-utseende eller personligheter som helst heller..Lika lite som män vill ligga med en tjockis, så vill än inte heller ligga med en torris..(alltså en humorlös oattraktiv kvinna )
Man kan inte BARA vara snygg som kvinna.. Man måste också ha lite humor, ha lite innanför pannbenet (alltså vara smart på något åtm) innan man kan hitta en man som vill ha en längre tid haha..
Män HAR DET svårare att hitta en kvinna(att ligga med eller som partner) ..Det är liksom bevisat..over and over! men pga att du själv är ful som stryk som kvinna så jämför du alla män med dig själv och dina misslyckanden, eller?
Även om du är fruktansvärt FUL (obs jag säger inte att du är det, det är återigen hypotetiskt) så skulle du kunna få en man som
kvinna.om du bara ansträngde dig lite, lite granna..
Sparka inte på män som redan kämpar i motvind många ggr.
Jag tycker att karlar är fantastiska och skulle inte vilja leva utan dom..
Jag är själv en kvinna, men jag vet att det är svårare för män att hitta någon.Vare sig det gäller onenight stand eller en relation.
Och det borde du också fatta om du är en riktig kvinna!