Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-30 10:42:42 följande:
Jag vet vad många kvinnor har för bild av mig, och det är helt ok. Vissa har bestämt sig helt enkelt och ser inte de positiva sakerna jag skriver. Jag kommer inte ändra på mig, bara för att vissa kvinnor inte tål att man kritiserar kvinnor som beter sig illa.
Men det är ju just det din attityd, jag ska inte ändra mig.
Du har ju då totalt missförstått meningen, du skriver ofta att folk inte ser dina bra sidor utan bara ser dom dåliga och bestämt sig , om du vill att folk inte ska uppfatta dig som klagande, gnällig och ältande, och att ha en negativ bild av dig då får du tänka till om hur du profilerar dig när du skriver men det är ju inte för andras skull du ska tänka till eller ändra dig, utan bara om du inte vill att folk bara ska se din gnälliga sida utan även se dom bra sidorna som många inte gör.
Du har nog inte förstått att folk säger till dig för att du just inte framstår som en empatisk och snäll person som du kanske är.
Men om du inte bryr dig om vad kvinnor tycker om dig är det ok men då får du heller inte klaga på att kvinnor har en åsikt om dig eller klaga på att dom inte ser bra sidor.
Du förstår nog inte att du bara är ett anonymt nick, du betyder ingenting för någon här förutom att du är en folk anonymt kan skriva med.
Du får det till att du tror att folk vill att du ska ändra dig för deras skull, nej det är för din skull om du inte vill att folk ska uppfatta dig som en negativ person.
För det vill du ju inte har du skrivit tidigare.
Men du kan fortsätta kritisera kvinnor men du får ju också tåla att folk kritiserar dig för att vara negativ, gnällig, inte snäll utan dömande och framför allt ältande
person som folk tröttnar på.
Vill du vara en sådan person i många kvinnor ögon?
Vill du det ok för du är bara en anonym person här som inte betyder något IRL för någon här.
Men du vill att kvinnor ska bry sig istället vänder du många emot dig pga ditt dömande och generaliserande om kvinnor.
Det är ingen sympatisk sida och det är du som lever ensam utan en kvinna och utan vänner och utan jobb.
Då är det viktigare för dig vad folk har för uppfattning om dig om du vill träffa en kvinna än det är för andra här som har ett socialt liv och en partner.
Det kommer att bli väldigt svårt för dig att hitta en kvinna med din inställning till andra.