Anonym (Bitterf*itta) skrev 2024-04-29 18:35:14 följande:
att kalla någon för lågbegåvad, noll social kompetens och helt sakna självinsikt är bara rent mothugg, sure. vissa säger att kritisera vissa kvinnor är kvinnohat. Du och några till uppvisar genuint manshat med samma logik.
Nja, skillnaden är att i alla fall inte jag hatar män som grupp utan ger mothugg till det fåtal som om och om startar trådar här på fl om att kvinnor hånar sexlösa män, varför kvinnor anser att de inte behöver behandla män med respekt, att det är rätt åt kvinnor att de blir oattraktiva över natten deras 50-årsdag,varför kvinnor anser sig ha rätten att håna män för deras kroppar osv.
Hade det varit en tråd per frågeställning hade jag och troligen en hel del andra inte heller haft något problem med det. Och om frågeställaren hade läst svaren och tagit till sig av svaren och tipsen istället för att dagen efter starta en nu tråd med samma ältande så hade man kanske inte direkt dragit parallellen till lågbegåvad, socialt inkompetent osv.
När mängder av andra trådar kapas av ältandet att min mamma och min syster var dumma mot mig när jag var ung eller att man inte vågade ta steget och fråga den unga snygga kollegan om dejt/ligga för att mamma och syster sa att hon inte vad intresserad osv.
Får liksom inga positiva vibbar alls av den/dessa medlemmar. Det var kanske roligt första gångerna, men efter flera år...